May 17, 2002
gyZZ wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=tindy_14][quote=Krqagyzzz]Ge honom Liftarens Guide till Galaxen
42 st, eller hur 😉
nja, han kanske är nybörjare, då räcker det nog med ett ex.
Vad är det för ngt ??
det är en bok.
kolla:
http://www.guiden.tk
July 14, 2003
Ge en upplevelse:
August 16, 2002
en bibel ffs... jag har fan 6 biblar sen jag konfirmerade mig... varför tror alla jävlar att dom är dom enda som kommer ge en bibel???
aja sen fick jag fett me bling bling, så köp honom ett guldkors eller så på guldfynd som han kommer ha på sig en enda gång
edit: sen om han nånsin behöver cash så kan han sälja smyckena till en zigen... jag menar en kompis...
July 11, 2002
keffing wrote:
aja sen fick jag fett me bling bling, så köp honom ett guldkors eller så på guldfynd som han kommer ha på sig en enda gång
Brukar det inte vara silver man brukar få, iofs kanske fattimans smycket.
Minne för livet, svårt. Ett presentkort till en tatuering *stavning* ?
Eller kanske ett litet fint "kontokortshållare" i silver/fint aluminium med hans namn ingraverat samt den dag han konfirmerade sig ?
October 25, 2003
festisMER wrote: Köp ett smycke.. Brukar man väl få när man konfimerar sig..?
ett uppochnervänt kors i silver, självklart med kompletterande associarer som t.ex. en bägare grisblod och ett silversvärd med satanistiska böner ingraverat i. Alltså den kompletta satsen:
"Gör det själv: Djävulsdyrkarrituler"
March 1, 2004
tindy_14 wrote: [quote=festisMER]Köp ett smycke.. Brukar man väl få när man konfimerar sig..?
ett uppochnervänt kors i silver, självklart med kompletterande associarer som t.ex. en bägare grisblod och ett silversvärd med satanistiska böner ingraverat i. Alltså den kompletta satsen:
"Gör det själv: Djävulsdyrkarrituler"
Mmmmm... Man kan ju göra så.. o_O
October 1, 2003
desdecado wrote: Ge en upplevelse:
Vi har redan sett den, den är S K I T K U L 😀
October 1, 2003
tindy_14 wrote: [quote=gyZZ][quote=tindy_14]en mixer och en Wunderbaum.
och en flaska t-röd om det blir pengar kvar.
Haha, en mixer har han inte nytta av men en wunderbaum kanske :p :p
det kan man ju ge seriöst.
och en näve kondomer.
Kan inte riktigt påstå att han är där än ...
October 1, 2003
keffing wrote: en bibel ffs... jag har fan 6 biblar sen jag konfirmerade mig... varför tror alla j**lar att dom är dom enda som kommer ge en bibel???
edit: sen om han nånsin behöver cash så kan han sälja smyckena till en zigen... jag menar en kompis...
Hehe, han har redan fått en bibel, men iaf, jag tycker att om jag köper ngnting för 500 spänn ska han för f.n inte dra och sälja det, då kunde jag likaväl gett honom pengar, vilket är kul att få men tråkigt att ge bort.....
3 Guest(s)