March 30, 2003
Varför inte bara ge honom pengar, uppskattar pengar mer än att få någon present som han förmodeligen aldrig kommer att se åt resten av livet.
Eller så kan man ju ge honom en guldkedja så har du snart din personliga lilla pimp sen 8)
OT: kan någon förklara nyttan av konfirmation och dylikt för mig 😀
October 1, 2003
Urax wrote: Varför inte bara ge honom pengar, uppskattar pengar mer än att få någon present som han förmodeligen aldrig kommer att se åt resten av livet.
Eller så kan man ju ge honom en guldkedja så har du snart din personliga lilla pimp sen 8)OT: kan någon förklara nyttan av konfirmation och dylikt för mig 😀
Jag vet att det är roligt att få pengar men hur kul är det att ge bort pengar ???
Jag är själv inte konfirmerad, fattar inte heller riktigt nyttan med det...
January 28, 2003
Det är en mycket stor ekonomisk förlust att INTE konfirmera sig ju! 😛
Jag konfirmerade mig dock inte för pengarna, alla i släkten är konfirmerade, farföräldrarnas uppfattning är att konfirmerad skall man vara (fastän de inte går i kyrkan), alla kompisar gjorde det och det kändes som det var något man borde göra helt enkelt. Inte betungande överhuvudtaget, visst var det jobbigt att sitta på en 2½ timmar lång mässa som biskopen höll, men jag överlevde det med.
Svar på frågan:
Gå till typ Duka och kolla in prydnadssaker i glas, så köper du något coolt och lite speciellt där. Jag fick ett glashuvud som står på en bit granit på min konfirmation som jag gillar skarpt (kostade dock runt 2500kr...)
Men glassak från Duka är mitt råd
January 5, 2002
desdecado wrote: Ge en upplevelse:
Sidan är full. Vad är det för biljetter som släppts idag?
October 16, 2003
snyde wrote: [quote=desdecado]Ge en upplevelse:
HippHipp!
OLYMPEN, LUND, Lund
Det verkar ass kul!
synd att man inte bor i Lund 🙁
October 1, 2003
Bogus^ wrote: [quote=snyde][quote=desdecado]Ge en upplevelse:
HippHipp!
OLYMPEN, LUND, Lund
Det verkar ass kul!
synd att man inte bor i Lund 🙁
Haha, du får flytta Lund, Sveriges bästa stad 8)
4 Guest(s)