July 18, 2003
Min morfar fyller 80 år nu på fredag och skall köpa han en liten present, har dock INGEN aning om vad!.
Hans intressen är att vara ute i sommarstugan och greja, har även en fin båt.
Så... Vad kan man köpa för roligt? max 400 kr.
Har kollat runt i en vecka nu men har inte hittat något alls, en rolig sak till båten vore skoj men kommer inte på vad 🙁 !
Hjälp vore uppskattat...
January 7, 2006
Något som ger mig havsassociationer är rep som är flätat på något snyggt sätt, tex en "boll", två små "bollar" med en bit rep emellan(täckt av snyggt knutet snöre) osv.
Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men jag har tyvärr ingen kamera för att ta kort på det jag menar 🙁
Tror att din morfar skulle gilla om du gjorde något sånt, materialet kostar inte många tior men det krävs mycket jobb. Såna kan användas som nyckelringar(om man gör dem ganska små), prydnad eller något sånt.
Ska försöka ta en bild, men det är tveksamt om jag orkar låna en kamera för det...
July 18, 2003
hULt0 wrote: Något som ger mig havsassociationer är rep som är flätat på något snyggt sätt, tex en "boll", två små "bollar" med en bit rep emellan(täckt av snyggt knutet snöre) osv.
Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det, men jag har tyvärr ingen kamera för att ta kort på det jag menar 🙁
Tror att din morfar skulle gilla om du gjorde något sånt, materialet kostar inte många tior men det krävs mycket jobb. Såna kan användas som nyckelringar(om man gör dem ganska små), prydnad eller något sånt.
Ska försöka ta en bild, men det är tveksamt om jag orkar låna en kamera för det...
Det låter grymt bra, dock så har jag inte tid för att göra något sådant, Tar studenten på fredag så måste fixa lite inför den dagen också...
Om du har kamera så får du gärna ta ett kort, vore roligt att se om jag tänker på rätt sak 🙂
Tack!
June 23, 2002
Dry_Ice wrote: [quote=macrus]Fråga dina föräldrar?
Dom lär väl ha ganska bra koll på vad du kan köpa.
That's the problem mate...
Nej, dem har ingen aning 😐
Nähä nä.
Dry_Ice wrote: [quote=SuperNova]Som ovan, en fin Whiskey eller en Fin Cognac.
Känns lite tråkigt :/
Om han nu gillar Whiskey eller Cognac ska du se att han absolut inte tycker det är tråkigt. 😉
2 Guest(s)