January 7, 2006
_Bjornstrom_ wrote: Spelar väl egentligen ingen roll vad du köper, är väl tanken som räknas ? :blink:
Det är just därför min idé är perfekt 🙂
Den är tillräckligt jobbig att göra för att omtanken ska visas oavsett om resultatet blir bra eller inte, min pappa hade en del blåsor när han gjorde min 🙂
July 18, 2003
serdna wrote: Kanske lite fiske grejer om han gillar båtliv. Köp ett nytt spö utan rulle eller lite fina drag. Kanske en lite emr exklusiv fiske kniv eller dylikt. Eller kasnke en premunation på en båt tidning.
Fiskar gör han inte längre, får min morbror göra tycker han 😉
Han är pigg som attans och behöver inte någon rullator 😛
En prenumination på en båt tidning eller något annat vore nog skoj att ge, ! Tackar!
July 18, 2003
hULt0 wrote: [quote=_Bjornstrom_]Spelar väl egentligen ingen roll vad du köper, är väl tanken som räknas ? :blink:
Den är tillräckligt jobbig att göra för att omtanken ska visas oavsett om resultatet blir bra eller inte, min pappa hade en del blåsor när han gjorde min 🙂
Har inte tid på mig att innhandla rep och göra, har fullt upp 🙁
January 7, 2006
Dry_Ice wrote: [quote=hULt0][quote=_Bjornstrom_]Spelar väl egentligen ingen roll vad du köper, är väl tanken som räknas ? :blink:
Har inte tid på mig att innhandla rep och göra, har fullt upp 🙁
Det betyder bara att han blir ännu gladare när du ger honom något utan att han ens fyller år 😉
1 Guest(s)