September 17, 2009
Hej, jag behöver verkligen hjälp. Min pojkvän fyller år snart, och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Jag vågar inte köpa grejer till datorn, även om jag vet att han vill ha nya, då jag vet att han är väldigt petig..
Men förutom datorgrejor kan jag inte riktigt komma på vad han skulle vilja ha...
Vad skulle ni vilja ha i present av er flickvän? Alla tips mottages 🙂
September 17, 2009
April 24, 2007
Presentkort på Komplett.se?
http://www.komplett.se/k/k.asp.....c=giftcert
Det och dig är nog allt han vill ha :bok:
Ps: välkommen till NH!
March 10, 2003
Jag skulle nog rekommenderat något inte relaterat till datorer.
Varför inte en middag ute på resturang med gott sällskap.
Sådana saker som ni båda kan komma ihåg som fina minnen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 13, 2003
Mean Machine wrote: Den risken finns ju helt klart. Om jag ska förtydliga min härliga seriositet hade jag nog försökt köpa något helt annat än datorhårdvara/presenter, något fint och personligt hade jag satsat på. Kanske inte i de banorna beta tänker, men ändå.
Jag var också seriös, fast jag gav ju också min flickväns mor en "clone a willy" i present. Funkar alltid. 😎
September 17, 2009
😀 Tack för alla svar, mer eller mindre seriösa 😉 Ja, kanske är det bra att få bort honom från datorn ett tag 🙂 Middag blir det definitivt!
P.S. Dehman, jag beklagar verkligen ditt behov av flickvänssubstitut och hoppas att även du någon gång hittar en tjej som står ut med dina lite mer udda sexvanor. D.S.
October 16, 2003
70procents wrote: P.S. Dehman, jag beklagar verkligen ditt behov av flickvänssubstitut och hoppas att även du någon gång hittar en tjej som står ut med dina lite mer udda sexvanor. D.S.
Varför är det så stor skillnad på en fleshlight och en dildo?
Mer eller mindre alla tjejer har/har haft dildo, så varför ska inte en kille få ha en fleshlight?
citerar Robert: "Jag tycker det är diskriminering faktiskt" 🙄
September 17, 2009
Bogus wrote: Varför är det så stor skillnad på en fleshlight och en dildo?
Mer eller mindre alla tjejer har/har haft dildo, så varför ska inte en kille få ha en fleshlight?
citerar Robert: "Jag tycker det är diskriminering faktiskt" 🙄
Jag håller fullständigt med dig! Dock kan jag kanske tycka att det skulle ge lite felaktiga signaler om jag gav en fleshlight till min pojkvän...
Eller, hehe, jag föredrar nog om han vill vara med mig... så att säga.
February 12, 2003
70procents wrote: Jag håller fullständigt med dig! Dock kan jag kanske tycka att det skulle ge lite felaktiga signaler om jag gav en fleshlight till min pojkvän...
Eller, hehe, jag föredrar nog om han vill vara med mig... så att säga.
Well, jag kan väl kanske nämna att jag köpte lite prylar av samma natur till mitt ex, och det uppskattades. Det var inte så att hon sket i mig heller, utan det blev ännu bättre än innan. 😛
August 7, 2001
Ifall du vill satsa mycket pengar så köpte jag biljetter till en Depeche Mode konsert i München åt min flickvän i födelsedagspresent tidigare den här sommaren. En weekend där och se dom var inte helt fel. 🙂
Kanske finns några events någonstans som din kille skulle gilla 🙂
February 12, 2003
dree wrote: Ifall du vill satsa mycket pengar så köpte jag biljetter till en Depeche Mode konsert i München åt min flickvän i födelsedagspresent tidigare den här sommaren. En weekend där och se dom var inte helt fel. 🙂
Kanske finns några events någonstans som din kille skulle gilla 🙂
Fick hon en flygbiljett också? Annars är det ju alldeles lagom jävligt av dig. 😉
1 Guest(s)