February 10, 2004
Hej
vet att jag är ute i sista stund (som vanligt :P)
Jag firar 1 år med flickan i morgon 🙂 (och 6 mån med förlovnignen 😉
Dock behöver jag hjälp med vad man ska hitta på.
en trevlig middag är väl aldrig fel?
mitt största problem är att jag inte ä jätte rik direkt + att hon fyller 18 den 23 maj.
kan någon hjälpa mig!? plz !! jag är helt tom på ideer...
tack på förhand
/Adde
fisken wrote: Ett RAM-minne fungerar alltid 😀
Va fasen, det där var ju min replik..!!
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 17, 2005
ilg@dd wrote: [quote=fisken]Ett RAM-minne fungerar alltid 😀
Va fasen, det där var ju min replik..!!
[Image Can Not Be Found]
Fisken det där var väldigt fult gjort! :gunsfire: :va:
Ontopic då, köpa något krimskrams är väl helt onödigt.. Bjud på käk på någon finare restaurang om du har råd... Annars kan man ju fixa lite hemma och äta där...
February 22, 2006
vaxa pungen, alltid uppskattat 🙂
fin middag är annars säkert kort.
varsin grillad bit oxfile, stek egen rösti och servera med en chevreost-sås.
(mixa chevre-ost, matlagningsgrädde och vitlök som du låtit vara i ugnen i 15 minuter tillsammans med olivolja).
Receptet finns nån stans på systembolagets hemsida fast med strutsfile. Leta upp nåt gott kraftigt rödvin så hittar du nog receptet under "passande maträtter".
jordgubbar till efterrätt ofc.
GL!
December 24, 2002
RIB-Båt resa eller fallskärm!! hahaha.. ska jag bjuda min brutta på.. varför ska man va så jävla romantisk... man lever ju bara en gång.. middagäter man ju varje dag och ringar o skit är så tråkigt o orginellt...
(okej visst.. blir väl resturang efter äventyret även för min del, man måste ju äta)
1 Guest(s)