September 16, 2002
Arny wrote: [quote=Kizo] Hmm... Detta är svårt.
Det slutar med att jag flyttar in med dig. :bgrin:
:cy: Gillar inte psy :cy:
Edit: Aldrig hört talas om Magni innan men kollade deras hemsida och det ser väl helt ok ut. Riktigt billigt dessutom. Trivs du inte kan du ju alltid flytta.
Jag är en pojke på 19 år (på torsdag), som gillar att lyssna på Anime musik, Spelsoundtracks, Nightwish, Within Temptation, 69 Eyes, Radiohead och trevliga Disney låtar... Även lite Psy. :bgrin:
I'm in?
Edit: Btw, har även gjort intresseanmälan hos Rapp nu.
November 5, 2001
Kizo wrote: [quote=Arny][quote=Kizo] Hmm... Detta är svårt.
Jag är en pojke på 19 år (på torsdag), som gillar att lyssna på Anime musik, Spelsoundtracks, Nightwish, Within Temptation, 69 Eyes, Radiohead och trevliga Disney låtar... Även lite Psy. :bgrin:
I'm in?
Förrutom det där med pojke så visst. Har bara en säng och den vill jag inte dela. Du kan få bo i köket. 😛
Brukar man inte börja högskola det året man fyller 20? :-k
skiroy wrote: Jo din disk eller snarare frånvaron av diskade tallrikar har blivit något av en snackis i vissa kretsar. (små skvallerfåglar har viskat i mitt öra.
Hmm, hur visste du det? Hette skvallerfåglarna möjligtvis Hugin och Mumin?
September 16, 2002
Arny wrote: [quote=Kizo][quote=Arny][quote=Kizo] Hmm... Detta är svårt.
I'm in?
Förrutom det där med pojke så visst. Har bara en säng och den vill jag inte dela. Du kan få bo i köket. 😛
Brukar man inte börja högskola det året man fyller 20? :-k
Klart jag kan bo i köket! :heart:
Och ja, 20 är väl vanligast, då de flesta tar ett ledigt år. Men jag går direkt från Gymnasiet till Högskola. I'm hardcore, yo!
January 26, 2003
Kizo wrote: [quote=Etheral]vilken utbildning är det du ska gå?
OM jag kommer in dvs. så är det Datorspelsutveckling - Design. Annars har jag en bunt kurser för att fylla höstterminen, men jag bör komma in på mitt första val.
funderade på att söka till samma, men Grafik istället för Design
skulle iofs hellre tagit Design fast jag har inte tagit Ma C-kursen så det går inte
men jag måste nog läsa upp mina betyg lite först i vilket fall
kanske nästa år 🙂
September 16, 2002
Etheral wrote: [quote=Kizo][quote=Etheral]vilken utbildning är det du ska gå?
OM jag kommer in dvs. så är det Datorspelsutveckling - Design. Annars har jag en bunt kurser för att fylla höstterminen, men jag bör komma in på mitt första val.
skulle iofs hellre tagit Design fast jag har inte tagit Ma C-kursen så det går inte
kanske nästa år 🙂
Ok, jag har ett svagt G i Matte C. 😛
Jag tror mitt slutbetyg hamnar på 17.92, så jag bör komma in.
January 26, 2003
Kizo wrote: [quote=Etheral][quote=Kizo][quote=Etheral]vilken utbildning är det du ska gå?
kanske nästa år 🙂
Annars kan du ju också skicka in ditt Simultan som arbetsprov :), eller kanske ninjaspelet
September 16, 2002
Etheral wrote: [quote=Kizo][quote=Etheral][quote=Kizo][quote=Etheral]vilken utbildning är det du ska gå?
kanske nästa år 🙂
Annars kan du ju också skicka in ditt Simultan som arbetsprov :), eller kanske ninjaspelet
Ska jag vara ärlig så tror jag inte de räcker så långt. 😀
Och för det andra så var inte Ninja?-Demot klart tills det att man senast ska ha skickat in arbetsprov tror jag.
April 30, 2005
September 16, 2002
DasDjungelmeister wrote: Jag har ett likadant tagentbord som dej. Och en likadan mus som dej. Dessutom har jag likadant skrivbord som dej...
Alltid trevligt med nya fans! Men att vara copycat är lite att gå över gränsen. Jag beställde i alla fall ett nytt tangentbord igår, ett Logitech Ultra-X Flat. Men jag har nog båda i sen ändå. Har redan två i nu, så tre kanske blir overkill, men det beror på vad man ska göra ju! 😀
September 16, 2002
Arny wrote: [quote=Kizo][quote=Arny][quote=Kizo] Hmm... Detta är svårt.
I'm in?
Vi kanske inte ska bo ihop ändå. 🙁
Jag tackar just ja till lägenheten på "Ekoxen". Hoppas verkligen att det är nått ställe där man kan överleva.
November 5, 2001
Kizo wrote: [quote=Arny][quote=Kizo][quote=Arny][quote=Kizo] Hmm... Detta är svårt.
I'm in?
Vi kanske inte ska bo ihop ändå. 🙁
Jag tackar just ja till lägenheten på "Ekoxen". Hoppas verkligen att det är nått ställe där man kan överleva.
Nä, kanske inte 😛
Du överlever nog om du inte går runt i militärkängor, bombarjacka, rakad skalle och slentrian-heilar. Bör vara ganska lugnt. Har ingen riktig koll på var i Ryd Ekoxen ligger. Brukar inte vara där ute så mycket. Kanske inte är så illa utan bara fördomar.
2 Guest(s)