July 22, 2003
Det är så att den senaste tiden har jag aldrig kommit ihåg vad jag drömmer på nätterna :cy: Vet inte vad jag ska göra för att komma ihåg dom. Det kanske låter konstigt men jag blir så fruktansvärt trött på dagarna när jag inte kommer ihåg vad jag drömt (!)
Beror det på att man sover för mycket eller för lite ?
Någon som har nåt tips ?
Saknar mina drömmar
January 20, 2003
För mig är det olika för olika nätter vad jag kommer ihåg morgonen efter... Ibland kommer jag ihåg någon av nattens drömmar solklart, medan jag ibland inte kan koma på vad jag har drömt. Man drömmer ju dessutom flera drömmar per natt, och den man brukar komma ihåg är den man drömmer precis innan man vaknar...
July 22, 2003
pompougnac wrote: För mig är det olika för olika nätter vad jag kommer ihåg morgonen efter... Ibland kommer jag ihåg någon av nattens drömmar solklart, medan jag ibland inte kan koma på vad jag har drömt. Man drömmer ju dessutom flera drömmar per natt, och den man brukar komma ihåg är den man drömmer precis innan man vaknar...
Ja det stämmer nog men jag kommer aldrig ihåg någon dröm alls nuförtiden 🙁 Pga det är det inget kul att sova längre 🙁
February 11, 2004
Farbror wrote: Jag kommer alldrig ihåg drömmar mej än sånna man vaknar mitt i o försöker somna om in i drömmen igen(Ofta Innehållande minst 1 naken tjej 🙄 ).
jag blir förbannad på det jag med. Man drömmer att det kommer 3 assnygga brudar också när dom börjar pilla av sig kläderna så vaknar man!!! det är grymt frustrerande 👿
May 12, 2002
Drömmar är skittufft. Det är coolt att allting som händer i drömmar, alla färger och allt, betyder olika saker. Typ om en dröm innehåller mycket rött så betydde det.. jag kommer inte ihåg, men det var typ. äsch fan. drömtydare kan sånt.
Här står det om hur man kan kontrollera sin drömmar, lucid dreaming kallas det på engelska: http://www.dreams.ca/lucid_tec.....niques.htm
På sidan står det mycket överhuvudtaget om drömmar föressten.
http://www.dreams.ca/
March 27, 2003
Swinger wrote: jag blir förbannad på det jag med. Man drömmer att det kommer 3 assnygga brudar också när dom börjar pilla av sig kläderna så vaknar man!!! det är grymt frustrerande 👿
Hehe, känner igen det där, lite tråkigt.. 😛
Jag drömmer mest den tiden mellan de att klockan ringt gång nr. 1 tills de att den ringer igen. Fantastiskt att man kan leva sig in i en sådan värd på ~5 min....
2 Guest(s)