April 14, 2002
Ute fyra gånger i veckan som i ute och festar? Jag antar att alkohol är med i bilden då och då förstår jag inte hur du kan vara rädd för att bli beroende av koffein? Hur som helst så tycker jag du ska tänka över dina prioriteter lite. Vet inte hur ansvarsfullt det är att vara ute och svänga när man sen inte kan sköta sitt jobb. Så mitt råd är väl som alla andras, väx up.
February 17, 2004
Marcan- wrote: Ute fyra gånger i veckan som i ute och festar? Jag antar att alkohol är med i bilden då och då förstår jag inte hur du kan vara rädd för att bli beroende av koffein? Hur som helst så tycker jag du ska tänka över dina prioriteter lite. Vet inte hur ansvarsfullt det är att vara ute och svänga när man sen inte kan sköta sitt jobb. Så mitt råd är väl som alla andras, väx up.
Hehehe du låter precis som min Morsa . Kan nämna att alkohol INTE är med i bilden, däremot fysisk ansträngning i ett antal timmar. Det ger tydligen effekt dan efter. Och ja, måste prioritera om lite i min tillvaro; Jobb (1), Nöje(2). Nu är det tvärtom.
March 7, 2004
Dani wrote: Anledningen till att jag har börjat slumra till är att jag är ute ca 4ggr i veckan. Kommer hem trött vid ca 23-23.30, gör mig iordning och kommer i säng ca 00.30. Märk väl att för mig hjälper det inte om jag går och lägger mig 23, jag är lika trött dagen efter.
Du har ju svaret själv där, var ute mindre!
Vad är viktigast, att vara ute eller ha kvar jobbet?
Men om man ändå är trött (jo jag är det också en del då jag börjar 05:30) så kan man ju köpa energidryck eller slänga i sej kaffe 😛
EDIT: om det nu är som så att du prioriterar nöjet mer än jobbet så får du nog ändra på det. Inget jobb = mycket mindre pengar = mindre nöje..
November 27, 2003
Dani wrote: [quote=Marcan-]Ute fyra gånger i veckan som i ute och festar? Jag antar att alkohol är med i bilden då och då förstår jag inte hur du kan vara rädd för att bli beroende av koffein? Hur som helst så tycker jag du ska tänka över dina prioriteter lite. Vet inte hur ansvarsfullt det är att vara ute och svänga när man sen inte kan sköta sitt jobb. Så mitt råd är väl som alla andras, väx up.
Hehehe du låter precis som min Morsa . Kan nämna att alkohol INTE är med i bilden, däremot fysisk ansträngning i ett antal timmar. Det ger tydligen effekt dan efter. Och ja, måste prioritera om lite i min tillvaro; Jobb (1), Nöje(2). Nu är det tvärtom.
Om du nu själv väljer att prioritera bort jobbet för nöje så får du nog vara beredd på att du kan förlora jobbet.
Du har presenterat ett problem och orsaken till det och sen undrar du vad du ska göra? Är det verkligen så svårt att se lösningen?
//Andreas
1 Guest(s)