June 30, 2001
Citat från reglerna på nh: "* Behåll avataren. Vid byte av avatar ska detta tydligt anges i signaturen. "
Gäller detta även ändringar av avatarer? I så fall ska ju alla som byter till julavatar få en varning om de inte skriver det i sin signatur (jag har sett iaf en som fått en varning för det). Gä
June 5, 2004
Mathias wrote: Citat från reglerna på nh: "* Behåll avataren. Vid byte av avatar ska detta tydligt anges i signaturen. "
Gäller detta även ändringar av avatarer? I så fall ska ju alla som byter till julavatar få en varning om de inte skriver det i sin signatur (jag har sett iaf en som fått en varning för det). Gä
det var det töntigaste, är det jul så är det.
November 26, 2002
Mathias wrote: Citat från reglerna på nh: "* Behåll avataren. Vid byte av avatar ska detta tydligt anges i signaturen. "
hur länge har den funnits? jag trodde jag hade något sånär koll på reglerna
edit: meh, det gäller ju bara om man byter nick:
* Vid eventuellt byte av nickname förbinder du dig till de nya nicket i 6 mån.
* Behåll avataren. Vid byte av avatar ska detta tydligt anges i signaturen.
* Informera även i signaturen vad du tidigare hade för nick.
November 27, 2003
azN- wrote: [quote=Mathias]Citat från reglerna på nh: "* Behåll avataren. Vid byte av avatar ska detta tydligt anges i signaturen. "
det var det töntigaste, är det jul så är det.
Gäller ENDAST vid nickbyte som ovan skrev.
//Andreas
November 27, 2003
Jekyll 3000 wrote: Nja men nån form av regel torde det väl ändå vara med tanke på att det är några som blivit varnade för att dom bytt avatar för många ggr, samt att dom hade det inskrivet i signaturen?
Ja missbrukar man funktionen så mister man privilegiet att ha den 😉
//Andreas
1 Guest(s)