February 16, 2004
StarCraft wrote: [quote=Pojo][quote=StarCraft]Vi har nu C++ B två gånger i veckan runt sisådär 90 min varje lektion i en termin.
Då hinner man nog lära sig lite.
Jo, man går igenom allt grundläggande inom C++ men med tiden blir det så himla svårt och tråkigt. Tyvärr.
Jo vet har själv ännu längre grundläggande programmering i det ingår att kunna tänka logiskt (hur man ska tänka lösa problem i programmering) plus att vi gjorde C-kod sen.
February 3, 2003
Fan vad fusk att ni får läsa C/C++ vi sitter med jäfla VB 6. Och en lärare som inte är självlärd direkt utan jobbar efter böckerna. Summan : Man får lära sig allting själv (vilket är bättre) men man tycker att han kunne kunnat lite mer. Tvivlar starkt ibland på att han vet vad han talar om. Och jag är itne den ända.
February 16, 2004
LorD_Kvadd wrote: Fan vad fusk att ni får läsa C/C++ vi sitter med jäfla VB 6. Och en lärare som inte är självlärd direkt utan jobbar efter böckerna. Summan : Man får lära sig allting själv (vilket är bättre) men man tycker att han kunne kunnat lite mer. Tvivlar starkt ibland på att han vet vad han talar om. Och jag är itne den ända.
Låter som motsatsen till min lärare han kan allt (nästan men typ 99%).
Blir helt till sig om han får lösa ett problem hittar felen direkt i koden behöver ingen kopilator. bla bla.
Men det var rena rama motsatsen till din.
Men kan säga så här vi lärde oss programmering utförde det endast i C programmering är samma sak oavsett språk.
2 Guest(s)