June 17, 2001
Detta är ett program som registrerar antal tangentryck.
Team NH har klart skapat en grupp och vi vill att alla medlemar på NH ska vara med.
Här händer det lite om man sitter och spelar eller skriver mycket.
Team NH hittar ni Här
Laddar ner programmet gör du Här
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2002-06-17 19:57 ]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Den som leder i slutet av Juli ska få något kul av mig
Skulle jag mot förmodan leda så är det 2:an som vinner något kuligt.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Men vad klent med folk med i tävlingen. kom loss nu. Det står ju ett pris på spel (Värde minst 200kr) Nu blev ni lite sugna va? Ja kom loss nu!
Det är bara Cyph3r som har joinat än.
Tävlingen är i vem som har mest Contribution och inte i totalt antal loggade tryckningar.
Alltså minst 200 pix står på spel, kom loss nu flickor!
/FD. Crew ffs
September 8, 2001
Ok, men bara för att du är så söt. Blinka lite snällt så kanske jag har progget igång tillomed... 😛
[edit: Va fasen? Är jag bara frånvarande eller... Aja, funkar det så funkar det...]
Amd 1700+@1605mhz | Msi K7t266pro2 | 256mb | Seagate barracuda III 40gb | Volcano 6cu+ |
[ Detta Inlägg ändrades av: Illern den 2002-06-15 23:48 ]
June 17, 2001
Kännde på mig att en prissumma och lite IRC spamm skulle locka lite folk
Glöm inte att joina Team NH för annars får ni inte vara med i tävlingen.
För att joina måste man logga in på siten och klicka på Youre Account och sen klicka Join team.. ja ni fattar säkert resten själva!
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2002-06-16 00:03 ]
/FD. Crew ffs
March 17, 2002
nope, den registrerar hur många knapptryckningar man gör, inte hur många bokstäver.
Så om du typ håller ner S ett tag så blir det många S på skärmen, men du har bara tryckt på knappen 1 gång, och därför registrerar den bara 1 tryckning!
Nu blev det konstigt va?
Oldschool member since 2002.
2 Guest(s)