June 17, 2001
On 2002-06-15 18:56, Henrik aka [NH]ZeNNaN wrote:
tjaha.. då leder man ligan som väntat...
tss tss😀
*host host* Jasså?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 19, 2001
On 2002-06-16 23:02, MegaGeekBoy wrote:
Har hittat en som definitivt fuskar!
Kolla hur ofta han uppdaterar.
1 gång i timmen, ja nästan iaf, 1 sec som skiljer!
Men kolla vilka siffor!
Inte möjligt att skriva så mycket!
Har du hört talas om ICQ?? Jag testade detdär och jag pratade med flera personer i typ 4 min och då fick jag 400 keystrokes...
March 17, 2002
On 2002-06-17 01:12, HELIX wrote:
Vem syftar du på megageekboy??
Huh?
Länken försvann ör inlägget!?
Hur som helst så var det en kille som uppdaterade 1 gång i timmen, men typ kanske 59,000 keystrokes, ibland för stora för att visas, då stod det, to large!
Oldschool member since 2002.
June 17, 2001
On 2002-06-17 18:45, daggerr wrote:
fan heller! skulle man installera en keylogger frivilligt? hur j**la pantad tror du man är?
Den LOGGAR inte dina knapptryck utan den RÄKNA knapptryck.
Sluta upp med att vara så paranoida nu!
Det är en liten tävling och vill man inte vara med så är det valfritt.
När du ställer frågan om jag tror att du är pantad, så öppnar du hårt för en pik.
Men jag skiter i det för denna gång!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 7, 2001
On 2002-06-17 19:57, [NH] WIGGER wrote:
On 2002-06-17 18:45, daggerr wrote:
fan heller! skulle man installera en keylogger frivilligt? hur j**la pantad tror du man är?Den LOGGAR inte dina knapptryck utan den RÄKNA knapptryck.
Sluta upp med att vara så paranoida nu!
Det är en liten tävling och vill man inte vara med så är det valfritt.När du ställer frågan om jag tror att du är pantad, så öppnar du hårt för en pik.
Men jag skiter i det för denna gång!
har du skrivit programmet själv? å försöker lura oss att den räknar eftersom att du vill ta över världen? eller har du ladda ner det från någon halvskum sida? har du källkoden till det? eller är det bara så att du tror att det enbart räknar, om det räknar så gudvet vad det kan logga och skicka till andra människor. lite paranpoia skadar inte. det är sunt förnuft.
January 8, 2001
håller med daggerr...
verkar livsfarligt. skulle aldrig ge mig in i nåt sånt utan att ha fått sett källkoden först!
jag ser inte syftet får någon att göra ett program som endast loggar knapptryckningar, känns juh som den ultimata grejjen för att lura n00bie's, var med i en tävling, skriv gärna alla dina lösenord medans programmet är igång...
June 17, 2001
Men plz.
dagger: Det lyser alltid fram ett givet svar ur dina frågor. (Syftar på dina senaste inlägg i denna tråden). Nej jag har inte gjort programet
Nej jag har inte sett källkoden: Har du sett källkoden till alla program du kör? Vad vet du om att ditt irc eller icq igentligen? Om man går runt och tänker som du/ni, då kan man ju lita gärna skita i att starta datorn.
Man sitter ju inte ens säker i dos ju!
PaPPa: Hoppas att du har läst tidigare inlägg. Ni behöver INTE vara med!!!
Kan ni tänka er vilken stämning dom skulle åka på om det vore så? Varför skulle ett väletablerat program innehålla sånt skit?
Jag ser den risken lika stor som att ICQ skulle skicka hemliga loggor på historyn till en gigantisk databas där man söker efter orden som t.ex "Bomb" "gift" "partyhattar" "getsex" "dagger"!
Nä grabbar, lägg ner detta nu så är ni snälla.
Detta var tänkt som en kul grej, men ni sabbar det roliga. Men som vi vet så finns det folk till allt. Till och med till raketbränsleforskning!
/FD. Crew ffs
3 Guest(s)