June 17, 2001
On 2002-06-20 17:47, Henrik aka [NH]ZeNNaN wrote:
lite dåligt motstånd känns det som.. *gääsp*
😀
Sitt inte hemma med dina hemmagjorda, gungande legoannordningar din [Image Can Not Be Found]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
On 2002-07-07 12:54, [PITA]Neo wrote:
stolt 1:a bland oss "icke-NH-admin"are... 😀
Jasså?
Whize är inte med i NH crew
Nu får du nog kämpa på lite...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 22, 2001
On 2002-06-19 22:09, daggerr wrote:
ett sådant program är ju en perfekt täckmantel för att lura små folk att vara med i en tävling medans de lämnar ut sina lösenord. det är lite skillnad på opensourceprogram, till vilka man har källkoder, och som många utveckar, som man själv kan skriva om m.m. och det är många som gör det, å det skulle nog läcka ut rätt fort om det fanns en inbyggd keylogger i ett sådant program. Och varför kallas det project? bara det verkar ju skumt. ett program som räknar knapptryckningarna och skickar till en server, det skriver man ju på typ 1 timma. Nej, jag tycker att det är lite väl blåögt att hålla på med sådant.
http://project-dolphin.net/pul.....licy.shtml
http://project-dolphin.net/faq.shtml
Har använt det i ca ett halvår och än så länge har iaf inga lösenord snotts från mig så vitt jag vet...
June 17, 2001
Nu börjar det att dra ihop sig till final...
Som det ser ut just nu så är det WHIZE som tar hem segern eftersom han leder med 190000 tryck över nästa tävlande [PITA]Neo
Skulle bara påminna er alla om det 🙂
/FD. Crew ffs
June 17, 2001
Detta kan ju nästan bli kul att se, men jag tror ärligt att Whize kommer att hålla sin ledning in i det sista nu!
/FD. Crew ffs
2 Guest(s)