June 17, 2001
Jag har fixat 1 kille till idag, Åke-Superman.
Hoppas att du tillför många tryck till vår grupp 😉
(Har lirar ju CS som fan, så det lär bli en del tryck.. hehehe)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 30, 2001
Sådär ja, nu kan ni vara glada. Nu har jag blivit en stolt medlem, så nu får ni ett antal knapptryck innan jag går och lägger mig. Därför skriver jag ett extra långt och utdraget inägg. Imorgon ska jag nog släpa hit systern för hon chattar och mailar väldigt mycket. Sen ska jag börja spela CS imorrn. Det var länge sen, så då blir det några hundra tryck extra.
June 17, 2001
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN][quote=whoracle]måste man vara ute på internet hela tiden när programmet ska räkna??
nej det behövs inte =) du väljer själv när den ska uppdatera
Men det måsye du själv ställa in annars så kopplar progget upp 1 gång/timme
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 11, 2002
😀
börjar närma mig 2 millioner gränsen nu.. 1.96 millioner just nu... !!!
e ju lite tunt med motstånd just nu.... WHIZE har man ju lämnat bakom sig nu...
(fast det är klart jag kommer ju inte upp i Wigger-klass, men jag är ju inte 133333333337 NH Haxxxxxor skilllllzzz crew heller... =) )
June 17, 2001
[PITA wrote: Neo]:D
börjar närma mig 2 millioner gränsen nu.. 1.96 millioner just nu... !!!
e ju lite tunt med motstånd just nu.... WHIZE har man ju lämnat bakom sig nu...
(fast det är klart jag kommer ju inte upp i Wigger-klass, men jag är ju inte 133333333337 NH Haxxxxxor skilllllzzz crew heller... =) )
Så långt bakom mig ligger du ju inte, just nu är det bara 198428 tryck!. Knappa på =)
Att hålla rent i forumet och ta upp kontakten med "förbrytare" ger en del knapptryck. Sen att jag lirar CS och snackar mycket via ICQ ich IRC gör inte heller saken värre =)
/FD. Crew ffs
1 Guest(s)