December 13, 2003
Jo, vi ska göra ett projekt arbete i skolan som ska vara data/el relaterat, vi började först med en el motor men tappade snabbt intresset för det, och nu kommer vi inte på något bra projekt. Vi vet att vi inte vill göra något program eller någon hemsida. Det ska vara något data projekt.
Projektet ska pågå till mars/april och vi har ca 400kr i budget.
Förslag?
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
August 14, 2001
400kr budget räcker ändå rätt långt när det är projektarbete det gäller, många som är vänliga och ger rabbatter å skänker saker å så =)
March 20, 2003
Frisk wrote: http://www.skrivihop.nu
400kr budget räcker ändå rätt långt när det är projektarbete det gäller, många som är vänliga och ger rabbatter å skänker saker å så =)
Om man skall klaga på språket behöver man ju inte stava fel.....
March 19, 2003
desdecado wrote: Gör en websida där du kan styra någon pryl via serverns com-port eller nåt. Hissa upp gardiner eller dylikt kraffs... =P
Eller nått i liknande thema, göra en styrarm för en webcam som du kan styra via com eller lpt porten, samt att de ska gå att styra och streemas från servern.
August 7, 2001
ifall ni har lika dumma lärare som jag hade har ni tur....
jag fotade lite datordelar i en tvättkorg dagen innan projektarbetet skulle lämnas in.
jag fotade så det såg ut som det låg mycket arbete bakom 🙂
lämnade in det och fick VG 8)
desperata åtgärder går hem inbland 🙂
1 Guest(s)