July 22, 2003
Death On Wings wrote: Har nu ca 1 månad kvar innan mitt projekt arbete och har inte en aning om hur jag ska lägg upp redovisningen.
Kan någon slnga upp ett exempel hur en skriftlig redovisning ska se ut ?
hittar det verjkligen ingen stanns och min lärare är knäpp så han hjälper mig då inte.
Finns rapportmallar i Word 🙂
April 11, 2003
Mitt Projetarbete ska vara inne på fredag. Har gjort ca halva. hehe 🙂
Du kan kolla på http://www.projektarbetet.nu
March 23, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=Death On Wings][quote=Ogrebeast]Ja en bra början vore ju att kalla det "projektarbete" istället för "projekt arbete".
m det nu inte är arbetsrelaterade frågor på marknaden du analyserar. 🙄
Du har jävligt tråkigt på dagarna eller hur ?
Skvallra inte! 🙄
Håller med Ogrebeast...
är en jäkla skillnad på projekt arbete och ett projektarbete.
Vi måste lära oss att särskriva mindre. 😕
December 5, 2001
Death On Wings wrote: [quote=Ogrebeast]Ja en bra början vore ju att kalla det "projektarbete" istället för "projekt arbete".
anledningen är nog att sär-skrivning förekommer alldeles för ofta. Engelska sjukan börjar bli en pest.
December 23, 2003
Är det en teknisk rapport?
Iaf kan du börja med abstrakt/sammanfattning och sen innehållsförteckning följt av inledning.
Sen om det är en teknisk rapport skriver du problembeskrivning, mål, utförandebeskrivning.
På slutet lägger du till disskusion/slutsats, ev. tack, källförteckning.
Ungefär nåt sånt, du får lägga till olika delar som du ser behov utav.
June 20, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Death On Wings][quote=Ogrebeast]Ja en bra början vore ju att kalla det "projektarbete" istället för "projekt arbete".
anledningen är nog att sär-skrivning förekommer alldeles för ofta. Engelska sjukan börjar bli en pest.
En annan del av den engelska sjukan är att vi skriver med en jävla massa bindestreck, vilket man inte gör i svenskan... 🙄
December 5, 2001
boogey wrote: [quote=Sardaukar][quote=Death On Wings][quote=Ogrebeast]Ja en bra början vore ju att kalla det "projektarbete" istället för "projekt arbete".
En annan del av den engelska sjukan är att vi skriver med en j**la massa bindestreck, vilket man inte gör i svenskan... 🙄
sär-skrivning var liksom en förtydelse...
March 10, 2002
Ogrebeast wrote: Ja en bra början vore ju att kalla det "projektarbete" istället för "projekt arbete".
Du Ogre. har du inte glömt ett "O" i den ovanstående meningen? 😀
Ledsen för OT. men kunde inte håll mig. 😀
February 21, 2003
Dehman wrote: [quote=Ogrebeast]Ja en bra början vore ju att kalla det "projektarbete" istället för "projekt arbete".
Jo, jag såg det. Var lite för svag i trycket på tangenten där, men brydde mig inte om att ändra det när någon redan hunnit citera mig.
March 10, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Dehman][quote=Ogrebeast]Ja en bra början vore ju att kalla det "projektarbete" istället för "projekt arbete".
Jo, jag såg det. Var lite för svag i trycket på tangenten där, men brydde mig inte om att ändra det när någon redan hunnit citera mig.
Pinsamt, pinsamt. 😉 Jag hittade ett fel gjort av Rutger. JEES! 😀
June 30, 2001
Jag hade min deadline den 1:a mars. När jag lämnade in det hade jag suttit tre timmar varje dag hela sportlovet och skrivit. Men klart blev det iaf.
Jag skrev mitt arbete som en vanlig uppsats. Fast nu i efterhand har jag fått veta att man ska lämna in någon rapport där man skriver hur man gått till väga. Men jag tycker ändå att mina loggböcker täcker det mesta av det, så det kommer jag strunta i.
1 Guest(s)