May 1, 2003
Går visserligen i 1:an nu men det kan vara bra att veta vad man vill göra sen i 3:an. Då man ska göra ett projektarbete med anknytning till NV.
Men det verkar vara rätt fritt ändå. Var en som gjorde sin balklänning i år.
Då räknade hon mått på tyg och sånt.
Men har ni några idéer? Kommer inte på nåt bra själv.. 😕
August 5, 2002
Förr i tiden var det bara på 20 poäng nu är det på 100 så det är rätt mcyket mer omfattande...
Jag går i 3an o har just börjat på mitt... ska vara klart den 7maj... De blir 2-3 timmar om dagen from nu:-P
Jag gör ett gratis webhotell med PHP, FTP, mySQL -stöd. Även många andra funktioner kommer att finnas där.
Länkar väl här på nh när det är klart kanske
August 16, 2002
Izomatic wrote: Förr i tiden var det bara på 20 poäng nu är det på 100 så det är rätt mcyket mer omfattande...
Jag går i 3an o har just börjat på mitt... ska vara klart den 7maj... De blir 2-3 timmar om dagen from nu:-P
Jag gör ett gratis webhotell med PHP, FTP, mySQL -stöd. Även många andra funktioner kommer att finnas där.
Länkar väl här på nh när det är klart kanske
amagaad! går i tvåan o valde precis samma grej... hmm.. aa fast inte gratis dårå... har skrivit en massa BS om varför jag valde just den hårdvaran som jag har o shiet... sen så ska jag plocka isär min nuvarande webbserver o ta bilder när jag bygger den... sen ska jag configga den typ o skriva lite shit... det roliga är att jag redan har en sån server, så det blir till att formatera och dra in skiten igen...
February 21, 2003
Jag byggde upp en hemsida för en internationell skoltidning och var webbmaster i ett halvår. Fick dessutom använda arbetet som tentamen för en webbdesignkurs på 80p jag aldrig läste. 🙄
Programmera nåt kanske? Finns ju så mycket intressant man kan göra om lite vad som helst egentligen. Finns ju forskare som doktorerat i "Svensk fikakultur".
1 Guest(s)