November 26, 2002
om det är nånting man inte kan fuska på, så är det projektarbetet.
Men går inte du i trean nu, Blue_moon_??
de som går i trean på min skola ska lämna in sitt imorgon nämligen..
men som svar på din fråga: Nej. det finns inga. detta är första året med projektarbete. Du får leta efter specialarbeten istället.
November 8, 2002
MaXtor wrote: http://www.mvgplus.com
lol! hahah jag snackar porjektarbete här, inte en liten lusig bokrecenstion på två A4, 10-punkters...
Ja öhwall, jag söker efter Specialarbeten, finns det nått ställe på nätet där man kan hitta färdiga sånna å kolla på?
jo jag går i trean så liksom har lite brottom, behöver lite frächa ideér - å de snabbt... :gasp:
September 13, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=MaXtor]www.mvgplus.com
lol! hahah jag snackar porjektarbete här, inte en liten lusig bokrecenstion på två A4, 10-punkters...
Ja öhwall, jag söker efter Specialarbeten, finns det nått ställe på nätet där man kan hitta färdiga sånna å kolla på?
jo jag går i trean så liksom har lite brottom, behöver lite frächa ideér - å de snabbt... :gasp:
🙄 🙄 🙄
October 27, 2002
vilken looser om du inte börjat på det än ärligt talat... projektarbetet går ut på att du ska jobba under en längre tid med ett _projekt_... med en handledare som följer vad du gör i en slags loggbok/dagbok...
Så det funkar inte att bara lämna in en rapport... Det är proceduren som är viktig inte resultatet och lämnar du bara in ett resultat så kan du säga hej till IGt.
November 8, 2002
Lurifax wrote: vilken looser om du inte börjat på det än ärligt talat... projektarbetet går ut på att du ska jobba under en längre tid med ett _projekt_... med en handledare som följer vad du gör i en slags loggbok/dagbok...
Så det funkar inte att bara lämna in en rapport... Det är proceduren som är viktig inte resultatet och lämnar du bara in ett resultat så kan du säga hej till IGt.
Loser? Varför dessa personangrepp? Jag har visst börjat, ville se hur några andra hade gjort så jag kan jämför lite osv. Jag vet vad projektarbetet går ut på. Har du inga vettiga fakta att komma med så kan du hålla dig utanför konversationen.
November 8, 2002
Lurifax wrote: hehehe du sa ju att du behövde ideer och det snabbt... så jag drog slutsatsen att du inte börjat och behövde ideer! (inte så konstigt att tro det)
Det är minst lika konstigt att tro det motsatta. Jag brukar alltid jämföra med andra om arbetet är av större form. Detta kan ge mkt nyttig information iform av nya layoutideer, presentationssätt osv. Nu orkar jag inte diskutera mer med dig. Sök upp en annan tråd, ok? Bra.
Finns det nån här som har nå vettiga fakta att komma med?
May 23, 2001
http://www.stormaz.servebeer.c.....ektarbete/
Var väl typ vad jag har gjort. Inte så mycket men servern står då uppe och fungerar.
1 Guest(s)