February 5, 2002
Jerry:
Om du vill gå ner i vikt finns det ett väldigt bra recept, Ät färre kalorier än vad du gör av med. Annars kan du alltid köpa en stor burk koffeintabletter på apoteket och äta en var tredje timme i typ 10 dagar. Det kanske inte är så skonsamt för kroppen men du lär gå ner några kilon. Eller varför inte testa hamburgardieten, ät BARA hamburgare från BK och nu snackar vi inte 5-10st utan tills du inte är hungrig längre. Inte hungrig behöver inte innebära att du är proppmätt, tänk på det.
September 11, 2002
warzone wrote: Testa sojaprotein, de ligger väl på en 73% protein kostar typ 100-150 för ett kilo. Finns i närmsta hälsokost, smidigt och effektivt.
soja protein kan funka men inte lika bra som vassle, men det är oftast billigare så det kan vara ett alternativ....
Kroon wrote: Ok, vilken smak ska man ha ?
ja du det är lite olika från olika fabrikat.. ska du ha star nutrition tycker jag jordgubb är jätteäcklig.. choklad är ok.. har inte smakat vanilj(vet inte om den finns ens)
ska du ha twinlab är alla deras smaker riktigt goda men jag hade gått på vanilj.. det tröttnar man inte på så snabbt och man kan blanda ut det med vad som, en banan eller oboy eller nåt.. jordgubb är också fin.. chokladen känns lite flottig ändå men den är inte dum alls..
February 5, 2002
February 5, 2002
December 19, 2000
fet_loa wrote: [quote=warzone]Testa sojaprotein, de ligger väl på en 73% protein kostar typ 100-150 för ett kilo. Finns i närmsta hälsokost, smidigt och effektivt.
soja protein kan funka men inte lika bra som vassle, men det är oftast billigare så det kan vara ett alternativ....
Kroon wrote: Ok, vilken smak ska man ha ?
ja du det är lite olika från olika fabrikat.. ska du ha star nutrition tycker jag jordgubb är jätteäcklig.. choklad är ok.. har inte smakat vanilj(vet inte om den finns ens)
ska du ha twinlab är alla deras smaker riktigt goda men jag hade gått på vanilj.. det tröttnar man inte på så snabbt och man kan blanda ut det med vad som, en banan eller oboy eller nåt.. jordgubb är också fin.. chokladen känns lite flottig ändå men den är inte dum alls..
jag har kört på sojaprotein o det funkar ju, det tråkiga är ju att det smakar inge vidare men med apelsinjuice som får stå ett tag typ 5min så är det drickbart 🙂
1 Guest(s)