October 15, 2003
Anabola steroider ger ingen effekt alls om du inte sköter kosten och träningen 100%..
såå kom inte och snacak om du inte vet..
steroider e ett alternativ, kolla i BK el andra Bodybuildar tidningar, hur många tror ni är 100% äkta jag kan garantera att max 5-10% aldrig rört steroider..
Så illa e det idag..
Ät mycket mat, och träna rätt.
ta kosttilskott som protein och kreatin och Ala i mellanåt,
mvh Andre
October 15, 2003
Kreatin behöver inte öka muskelvolymen på alla, däremot bör du känna av en snabbare återhämtning , väldigt marginal, kan säga runt 5% ökning. vissa känner av en vattnig kropp, och att man blir lite upplåst, ta kreatin med varmt vatten så att kreatinet kan lössa upp, ta 10g innan träning en timma., och 10g efter träning.
skit i uppladningen.
kan även ta med socker (juice)
pga av att kreatinet binder glykos (kolhydrater i kroppen)
och vatten.
May 23, 2002
Arny wrote: Käkar man hormoner växer man på alla håll. Ananbola steroider är väl en typ av tillväxthormon? Tycker att du ska trycka i dig några kilo ryss-femmor istället. Ger större effekt än protein på burk.
Ska gå ner och kolla i kohuset om det finns nå mysigt som vi brukar ge djuren :bgrin:
November 5, 2001
Starscream wrote: [quote=Arny]Käkar man hormoner växer man på alla håll. Ananbola steroider är väl en typ av tillväxthormon? Tycker att du ska trycka i dig några kilo ryss-femmor istället. Ger större effekt än protein på burk.
du har inte hört att det är olagligt? 🙄
Nä, e de så? Visste inte det. 🙂
November 5, 2001
elvis8212 wrote: Anabola steroider ger ingen effekt alls om du inte sköter kosten och träningen 100%..
såå kom inte och snacak om du inte vet..Ät mycket mat, och träna rätt.
ta kosttilskott som protein och kreatin och Ala i mellanåt,
mvh Andre
:worshipp: Bugar mig inför Er vida kunskap :worshipp:
January 29, 2003
Jag käka kreatin förr, det funka skitbra förutom att jag blev grinig. Man blir fet om man får i sig mer energi än man gör av med.
Så om du börjar träna 3 ggr/vecka och käkar asmycket proteintiskott + vanlig mat bara för att du har fått för dig att kroppen plötsligt behöver tonvis med protein för att du ska bli knuttig så kommer du antagligen bli fet också om du inte kör väldigt långa pass och gör av med överskottskalorier.
Nyckelregel:
Proteiner behövs för att bygga muskler.
Får du i dig fler kalorier än du gör av med får du bilringar.
Nu är ju inte jag nån professor i näringslära men detta har jag läst från olika källor.
February 1, 2002
Mind wrote: vad för normala matprodukter var det proteiner fanns i ?
btw, kebab ger näring ! överlever en hel dag på en fet o smarrig sådan, fast kanske inte riktigt nu när jag har börjat träna lite mer, men normalträning så lever man länge på sådant.
http://www.kolozzeum.com/gemen.....ell_ny.htm
där ser du Protein, Fett, Kolhydrater och kalorier.....
December 12, 2003
Beställde 12 kilo protein från Gymgrosissten idag + 1 kg kreatin.
Dom har klart okej priser tycker jag, ofta är det även fraktfritt 😀
Ska ta en drink nu sedan bär det iväg till träningen, styrketräning 1 timme och sedan löpning 5 km eller 10 km, beror på hur trött jag är.
[Image Can Not Be Found]
December 12, 2003
Arny wrote: Käkar man hormoner växer man på alla håll. Ananbola steroider är väl en typ av tillväxthormon? Tycker att du ska trycka i dig några kilo ryss-femmor istället. Ger större effekt än protein på burk.
Heheh, jo det märker man på vissa nere på gymmet, växer massor på bara 1 eller 2 år och är kring 20 år.
Skulle inte vilja vara i deras kroppar några år senara då organen har tagit stryk och lederna värker.
Men men, dom får skylla sig själva [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)