May 17, 2002
Kizo wrote: [quote=Krqagyzzz]och jag älskar verkligen allt som drivs med sladd eller batteri ;).
Flickor också.
finns de med sladd? Har bara hittat batteridrivan hittills (problemet är dock att de alltid går på sådannadär dyra batterier som alltid är omöjliga att få tag på) 😛
January 28, 2003
Kul där .ToL...
Vill man ha något så kommer man på ett användningsområde :bgrin:
Har väl stora tendenser till att vara prylbög, men numer brukar jag kunna avstyra den värsta ivern och därmed inte köpa saken. Har inte handlat något som varit särskilt dyrt sen jag köpte K700an i juni 8)
September 16, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Kizo][quote=Krqagyzzz]och jag älskar verkligen allt som drivs med sladd eller batteri ;).
Flickor också.
finns de med sladd? Har bara hittat batteridrivan hittills (problemet är dock att de alltid går på sådannadär dyra batterier som alltid är omöjliga att få tag på) 😛
:)R
Du kanske kan bygga om en rakapparat så du bara kan ställa den i laddaren sen. Eller kanske en MX700. 😀
May 17, 2002
Kizo wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Kizo][quote=Krqagyzzz]och jag älskar verkligen allt som drivs med sladd eller batteri ;).
Flickor också.
Du kanske kan bygga om en rakapparat så du bara kan ställa den i laddaren sen. Eller kanske en MX700. 😀
att bygga om en en mx700 ser jag som dödssynd 😉
September 16, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Kizo][quote=Krqagyzzz][quote=Kizo][quote=Krqagyzzz]och jag älskar verkligen allt som drivs med sladd eller batteri ;).
Flickor också.
att bygga om en en mx700 ser jag som dödssynd 😉
😀
Men om någon frågar kan du säga att du bara lagt till en Force Feedback funktion. 🙄
1 Guest(s)