March 11, 2003
[Gamepredator wrote: Sulan]Älskar prylar. Speciellt den där uppblåsbara kon jag har under sängen som råmar när hon blir penetrerad... :bgrin:
Du får inte säga sånt där. Vi kan tro att du skojar. Men samtidigt vet vi ju alla att statistiken säger att män som bor på landet oftast har haft sin sexuella debut med något av sina husdjur.
March 14, 2004
denstore wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Älskar prylar. Speciellt den där uppblåsbara kon jag har under sängen som råmar när hon blir penetrerad... :bgrin:
Du får inte säga sånt där. Vi kan tro att du skojar. Men samtidigt vet vi ju alla att statistiken säger att män som bor på landet oftast har haft sin sexuella debut med något av sina husdjur.
Haha fan va du äger!!
:)R :)R :)R
September 28, 2003
denstore wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Älskar prylar. Speciellt den där uppblåsbara kon jag har under sängen som råmar när hon blir penetrerad... :bgrin:
"med kregen" :)R
August 27, 2003
Prylbög? oja! MP3-spelare, mobiltelefoner, laptops och liknande. Däremot är nog verktygsbög den exakt rätta benämningen på mig, går man runt en timme på clas-ohlson, jula, bauhaus så har man alltid två sprängfyllda kassar med sig hem med nya lödspetsar, ett par elektronikskuvmejslar, ficksvets, borrmaskiner och gud vet vad mer saker som slinker ner.
Har även en liten böjelse för halvgamla högpresterande datorgrejer/nätverkskomponenter 🙂 Exempel
Ljudgrejer ska vi inte ens tala om...
September 13, 2004
Köper bara dyra saker vilket kompenserar att man inte har onödig billig skit hemma som ligger och skräpar. Sedan så kör jag slut på sakerna och SEDAN slängs det om det inte går att reparera.
Dom saker jag har köpt är:
Trumset 2k
Dator 13k
Downhill cykel 21k
TV 3k
*Ser mig inte som en prylgay*
Vad mer behöver man?
August 20, 2001
Jo, jag undrade just om kossorna korsat benen för honom 🙂
2 Guest(s)