January 31, 2003
October 1, 2002
Gueno wrote: [quote=Dehman]Varför heter tråden "Är du allmänbildad"?
Det undrar jag med.
Detta är la bara "vanligt" datorkunnande?
Har aldrig hört talas om formatet innan.
Kan nästan sätta min högra fot på att Blue_Moon_ inte orkade dra en sökning på Google och därför drog upp en tråd här istället.
Dock dolde han sitt syfte genom att namnge rubriken sådär :p
Är jag på rätt spår? 😀
November 8, 2002
Alltås det är min förra franska flickvän som har skickat en fil med ett foto i. ".pub." är ändelsen i filen. Trots att jag miljoner gånger frösökte förklara för henne att "you have to change the file to another format, otherwise I can't open it.... etc.´så fattar hon ändå inte...
Publisher måste man köpa eller kan man ladda ner nått program på nätet som kan öppna .pub filer
October 27, 2001
Microsoft är väl så snälla att de har små gratisprogram som man kan använda för att öppna deras "office-filer".
Gå in och sök på deras sida, lycka till!
(Varför går inte jag in och hittar en direktlänk? FÖR ATT JAG HATAR DERAS NEDLADDNINGSSIDOR, DET GÅR BARA INTE ATT HITTA DE SAKER MAN VILL HA! (Jag är lugn, jätte lugn))
August 20, 2001
PaiN wrote: Microsoft är väl så snälla att de har små gratisprogram som man kan använda för att öppna deras "office-filer".
Gå in och sök på deras sida, lycka till!
(Varför går inte jag in och hittar en direktlänk? FÖR ATT JAG HATAR DERAS NEDLADDNINGSSIDOR, DET GÅR BARA INTE ATT HITTA DE SAKER MAN VILL HA! (Jag är lugn, jätte lugn))
Jag kolla runt lite men hitta inget... Fast som du skrev så är deras sidor helt ologiska 😉
1 Guest(s)