September 17, 2003
härligt.. min kompis hittade en larv av något slag i skolmaten för ett tag sen.. vi gick till en mat tant och frågade vad det var då tog hon servetten som den låg på, knölade ihop den och kastade den. Hon sa inget, bara gick.. 😐 och dom som är över 20 betalar glatt 35:- varje dag för att äta där 😀
August 16, 2002
megaman_b wrote: härligt.. min kompis hittade en larv av något slag i skolmaten för ett tag sen.. vi gick till en mat tant och frågade vad det var då tog hon servetten som den låg på, knölade ihop den och kastade den. Hon sa inget, bara gick.. 😐 och dom som är över 20 betalar glatt 35:- varje dag för att äta där 😀
när jag och HELIX gick i samma klass förra året hittar han en tvestjärt i flingorna...
fragone wrote: man måste ta licens först! 😀
JA!
polisen: "har du datorkörkort eller?"
nörden: "oh no! det har jag inte!"
polisen: "ja det blir böter dårå..."
June 23, 2002
megaman_b wrote: härligt.. min kompis hittade en larv av något slag i skolmaten för ett tag sen.. vi gick till en mat tant och frågade vad det var då tog hon servetten som den låg på, knölade ihop den och kastade den. Hon sa inget, bara gick.. 😐 och dom som är över 20 betalar glatt 35:- varje dag för att äta där 😀
Fan jag skulle aldrig sätta min fot i den matsalen igen! :cy:
1 Guest(s)