January 12, 2004
Blev nyfiken på en sak när jag läste denna tråden.
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=96137
Kan ni höja och/eller sänka pulsen när ni vill?
Själv kan jag både höja och sänka pulsen när jag vill.
Kan få den att sjunka eller höjas med mellan 10-20 slag per minut beroende på hur koncentrerad jag klarar av att bli.
January 12, 2004
Pim_ wrote: Du hade nytta för det när du mönstrade skrev du...och när mer?
Partytrix?
Ingen nytta alls, bortsett från att jag kan återhämta mig väldigt snabbt när jag är andfådd efter jag tex har sprungit.
det hela började som en kul grej efter jag läste en artikel i illustrerad galenskap nångång i mitten av 80-talet...
November 16, 2002
vetifan om jag kan det men jag tror inte att det är omöjligt
såg på den här teve-serien astronauterna, och där var det en tävling där dem fick en fråga och så var det två mot varandra som tävlade och dem var tvungana att sänka pulsen innnan dem fick svara, vilket kan vara rätt svårt eftersom man stressar upp sig över att den andre kanske hinner få ner pulsen innan 😀
July 29, 2003
när jag va mindre gick jag på karate o d va ngn sån japansk karate nisse som hade typ en "uppvisning" på någon sorts stil han utvecklat. Jag såg när killen stod rätt upp och ner o börja svettas när han koncentrera sej o detta på mindre än 2minuter.
Det verkade va så att han höjde sin egen puls utan o göra något o därmed börja nissen svettas som en gris 😀
2 Guest(s)