Pundarjävlel!|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Pundarjävlel!
Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
sp_UserOfflineSmall Offline
1
May 19, 2003 - 2:37 pm
sp_Permalink sp_Print

http://www.aftonbladet.se/vss/.....52,00.html

Vid den tiden så var jag ungefär vid Blackeberg eller något.. Alltså bara typ tre stationer bort eller något..

Undrar om jag hade sluppit göra nationella provet i Matte B på onsdag om jag hade sett det där... Typ av psykisk skada eller nåt.. ååh.. jag kommer faila så håårt.. Uuh.. Åter till ämnet :p

Undrar vilket straff han kommer få.. Det kommer säkert bli typ en veckas rehabilitering på en lyxkryssning i söderhavet och skadestånd till honom eftersom att han hade en svår uppväxt..

scoredevil
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 154
339576
May 19, 2003 - 2:46 pm
sp_Permalink sp_Print

vilka dårar det finns...om hans attack mot offren var helt omotiverade borde vi återinkalla döds straffet igen...

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
339617
May 19, 2003 - 3:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Sjuk jävel.

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
339623
May 19, 2003 - 3:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Vad hadde vi förväntat oss få skörda efter att GTA3 och Vice city plus otaliga plagiat släppts?

Bara frågar. :arg:

Twinsen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1842
339654
May 19, 2003 - 4:25 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: Vad hadde vi förväntat oss få skörda efter att GTA3 och Vice city plus otaliga plagiat släppts?

Bara frågar. :arg:

Jag hoppas att du är ironisk, att skylla på datorspelen är så fegt.

Edhunter
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1840
339657
May 19, 2003 - 4:28 pm
sp_Permalink sp_Print

lol, det är ju inte direkt data spelen som är felet isånnafall, man blir lika störd av att titta på tv, film nyheter etc 😉 om du nu menade allvar

Guest
Member
Medlem
Forum Posts: 9344
339674
May 19, 2003 - 4:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Nog finns det sjuka människor :arg:

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
339677
May 19, 2003 - 4:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Helt jävla dum i huvet, om det var nån jag kände som han slagit ner åhh jag skulle dödat honom jag lovar
Detaljer : hällt 10 liter bensin på han, tända på sen släcka efter 30 sek..
Spruta iskallt vatten på han sen bränna igen tills han dog 😀 embarassed

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
339678
May 19, 2003 - 4:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Helt j**la dum i huvet, om det var nån jag kände som han slagit ner åhh jag skulle dödat honom jag lovar
Spruta iskallt vatten på han sen bränna igen. och medans han brann till döds. 😀 embarassed

Och då är skillnaden mellan er två...?
Det hjälper ju inte att döda honom, han är helt klart en människa som behöver vård.
Friska människor gör inte sådant.

Mathias_2
Member
Medlem
Forum Posts: 4544
339683
May 19, 2003 - 4:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Man kan ju undra om alla stod och tittade på. Har man vett i skallen så borde det vara lätt att stoppa en sån. Iaf om man är många.

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
339686
May 19, 2003 - 4:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Öwall wrote: [quote=Callister]Helt j**la dum i huvet, om det var nån jag kände som han slagit ner åhh jag skulle dödat honom jag lovar
Spruta iskallt vatten på han sen bränna igen. och medans han brann till döds. 😀 embarassed

Och då är skillnaden mellan er två...?
Det hjälper ju inte att döda honom, han är helt klart en människa som behöver vård.
Friska människor gör inte sådant.

Det hjälper säkert inte men jag skulle gjort det om jag fick chansen om han slagit nån av mina kompisar/familj till döds.

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
339698
May 19, 2003 - 4:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Jaaa...han behöver vård precis som Öwall skriver!!

En kryssning vore bra!! laugh

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
339718
May 19, 2003 - 5:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja vafan... Det går inte att "vårda" sådana idioter.. Skjut dom bara, jag kommer inte att gråta..

jan-e
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 337
339735
May 19, 2003 - 5:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Synd att polisen inte kom när han höll på att dänga folk med röret! då hade de haft rätt att sätta ett skott i honom...

m00pid00
Member
Medlem
Forum Posts: 2866
339736
May 19, 2003 - 5:21 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Ja vafan... Det går inte att "vårda" sådana idioter.. Skjut dom bara, jag kommer inte att gråta..

Finns säkert folk som säger "Nä han ska få vård och bli en frisk och kry människa". Sen efter att han har släppts kommer han säkert slå ner 7 pers till 😀

jan-e
Kommer du hit ofta?
Medlem
339737
May 19, 2003 - 5:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Mathias wrote: Man kan ju undra om alla stod och tittade på. Har man vett i skallen så borde det vara lätt att stoppa en sån. Iaf om man är många.

Jag tror nog inte att många skulle försöka stoppa en knarkare beväpnad med järnrör, de får en rent övermänsklig styrka när de är påtända!
ev. om man hade ngt tillhygge då, men jag tror inte det är så lätt att bara hoppa på någon som har bestämt sig för att dunka ner så många som möjligt! dessutom skulle man förmodligen åka dit själv för övervåld 👿

fackamato
Member
Medlem
Forum Posts: 5913
339742
May 19, 2003 - 5:25 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Ja vafan... Det går inte att "vårda" sådana idioter.. Skjut dom bara, jag kommer inte att gråta..

du är ju likadan som de som du vill skjuta.

jan-e
Kommer du hit ofta?
Medlem
339749
May 19, 2003 - 5:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Fackamato wrote: [quote=HELIX]Ja vafan... Det går inte att "vårda" sådana idioter.. Skjut dom bara, jag kommer inte att gråta..

finns i princip inga ursäkter för ett sådant beteende... livstid vore det minsta man kunde kräva (är eg. motståndare till dödsstraff, men ibland undrar man).

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
339765
May 19, 2003 - 5:42 pm
sp_Permalink sp_Print

jan-e wrote: [quote=Fackamato][quote=HELIX]Ja vafan... Det går inte att "vårda" sådana idioter.. Skjut dom bara, jag kommer inte att gråta..

finns i princip inga ursäkter för ett sådant beteende... livstid vore det minsta man kunde kräva (är eg. motståndare till dödsstraff, men ibland undrar man).

ursäkt? man är psykiskt sjuk?

Jag vet inte vad som är värst.. när någon som är psykiskt sjuk och dessutom påtänd och misshandlar folk, eller när folk sitter och tycker att det är helt ok att avrätta honom. Ska vi börja avrätta alla som skadar andra? Då får vi nog hålla på ett bra tag.

jan-e
Kommer du hit ofta?
Medlem
339774
May 19, 2003 - 5:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Öwall wrote: [quote=jan-e][quote=Fackamato][quote=HELIX]Ja vafan... Det går inte att "vårda" sådana idioter.. Skjut dom bara, jag kommer inte att gråta..

ursäkt? man är psykiskt sjuk?

Jag vet inte vad som är värst.. när någon som är psykiskt sjuk och dessutom påtänd och misshandlar folk, eller när folk sitter och tycker att det är helt ok att avrätta honom. Ska vi börja avrätta alla som skadar andra? Då får vi nog hålla på ett bra tag.

Ibland krävs det faktiskt någon form av ”hämnd” från samhällets sida för att dess invånare ska känna sig trygga/lugna. Nu vet vi ju i och för sig inte vad mannen i fråga var i för tillstånd då han begick dådet men har han varit påtänd får han också ta konsekvenserna för sitt missbruk. Han var ju dessutom känd hos polisen tidigare så man kan undra hur långt det skall gå innan samhället ingriper.
Att jag sa att det var synd att polisen inte kom till platsen då han utförde dådet var mest en spontan reaktion, men jag kan dock säga som så att jag inte skulle gråta om de satte ett skott i honom…

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 180
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL