February 22, 2003
Ska du bli punkare Markus?
November 26, 2002
BelGarath wrote: http://www.militarlagret.nu
Ska du bli punkare Markus?
nej, det är en julklapp till dig, punkarn
July 8, 2003
Synd så är deras sida fortfarande inte uppe men beställ en katalog. Bästa stället för punkarsaker!
October 26, 2002
Izomatic wrote: [quote=chippen]japp... ja ska bli pukare...tupp kamm å hela köret :D...
tack för sidan!!
Vadå, har punkare tuppar?! Och kammar?! Möjligtvis en som de kammar tuppkammen med...! Skriv ihop ffs!!!
fan du e ju värre än min svenska lärarare... om du fattade vad jag menade så behöver du väll inte klaga...
ingen gillar en själv utnämnd polis
July 8, 2003
chippen wrote: [quote=Izomatic][quote=chippen]japp... ja ska bli pukare...tupp kamm å hela köret :D...
tack för sidan!!
Vadå, har punkare tuppar?! Och kammar?! Möjligtvis en som de kammar tuppkammen med...! Skriv ihop ffs!!!
fan du e ju värre än min svenska lärarare... om du fattade vad jag menade så behöver du väll inte klaga...
ingen gillar en själv utnämnd polis
själv utnämnd polis? =)
Nejdå, skojar bara. Men jag tycker det är konstigt att folk inte skriver ordentligt, iofs är det mycket bättre språk här än på lunar, t.ex. =)
February 21, 2003
Absolut inget fel på punkare.
Är det fel att ha annorlunda kläder på sig? Är det fel att göra någonting som kanske inte alla gör?
osv osv.. Dom flesta punkare är faktiskt förbannat trevliga och roliga.
Fast sen finns det ju dessa fjortispunkare som tror man är häftig om man är punkare. Fan vad jag är trött på dom.
December 15, 2002
chippen wrote: [quote=Starscream][quote=chippen]japp... ja ska bli pukare...tupp kamm å hela köret :D...
tack för sidan!!
Hoppas du skämtar.
Punk e ju så j**la skönt... hela livs filosofin e ju underbar...varför inte bli punkare?
precis...
punkare är ju så sköna
EDIT: köp inga nithalsband bara... du kommer se ut som en byracka.
förresten, jag har lite nitarmband som du kanske vill köpa?
February 22, 2003
men du har ju inget hår :p du är ju snaggad
jaja de blir säkert bra de där..
har du fått inspiration av alla på Säbyholm eller?
Jag har vart där några gånger o de e smockfullt me punkare..
Ps: öwall jag är ingen punkare! Jag är hårdrockare om man ska sätta mig i en sån kategori!
April 27, 2002
Punk är väl najs... ibland... kanske...
frågan är bara: ÄR du punk eller VILL DU BLI punk?
punk (och dom flesta andra subkulturer och stilar) kommer inifrån, inte utifrån. du kan vara lika mycket punk utan nitar, problemet är bara att du då inte kan köra upp det faktum att du är punkare i folks ansikten.
sen är det klart att man kanske gillar kläderna också 🙂
det jag försöker säga är bara att du ska tänka efter en extra gång innan du bestämmer dig för sånt... det finns mycket pengar att förlora, ifall du köper massa nitar som du sen bestämmer för dig att inte använda längre
October 26, 2002
BelGarath wrote: men du har ju inget hår :p du är ju snaggad
jaja de blir säkert bra de där..har du fått inspiration av alla på Säbyholm eller?
Jag har vart där några gånger o de e smockfullt me punkare..Ps: öwall jag är ingen punkare! Jag är hårdrockare om man ska sätta mig i en sån kategori!
joo...men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge... det växer...
jo det e tok mycke underligt folk på säbyholm...vad brukar du göra där?
October 26, 2002
BeatL wrote: Punk är väl najs... ibland... kanske...
frågan är bara: ÄR du punk eller VILL DU BLI punk?
punk (och dom flesta andra subkulturer och stilar) kommer inifrån, inte utifrån. du kan vara lika mycket punk utan nitar, problemet är bara att du då inte kan köra upp det faktum att du är punkare i folks ansikten.
sen är det klart att man kanske gillar kläderna också 🙂
det jag försöker säga är bara att du ska tänka efter en extra gång innan du bestämmer dig för sånt... det finns mycket pengar att förlora, ifall du köper massa nitar som du sen bestämmer för dig att inte använda längre
jag är punkare och har varit det i många år... jag har bara inte valt att se ut som e punkare tidigare... men jag har blivit lite sugen på att prova på nått nytt...så varför inte??
1 Guest(s)