December 31, 2001
Något ni måste se, har släppts några nya sen senast den var uppe.
June 28, 2001
Nomic wrote: jag kan ju inte säga att mirrorsen förutom Torrent va nåt snabbt... 2 kbps o.O
edit 1 : hittade en som gick i 900 kbps, my bad :eye:
Men vilken förhelvete !
"jag vet hur man tjänar 2 miljoner, men jag säger inte hur."
Förstår du hur dum din mening är nu ?
February 12, 2002
Mind wrote: [quote=Nomic]jag kan ju inte säga att mirrorsen förutom Torrent va nåt snabbt... 2 kbps o.O
Men vilken förhelvete !
För de första, skulle jag veta hur man tjänade 2 miljoner kronor skulle du lätt vara med bland de 10 sista personerna på jorden jag delade den informationen med. 😀
För det andra, om ja skulle dela den skulle det bli inflation å allas 2 miljoner kronor skulle inte vara värde nått. ( överför detta till datatermer så du lättare ser liknelsen, med begränsat medium)
Förstår du hur dum din mening är nu? 😀
June 28, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Mind][quote=Nomic]jag kan ju inte säga att mirrorsen förutom Torrent va nåt snabbt... 2 kbps o.O
Men vilken förhelvete !
För de första, skulle jag veta hur man tjänade 2 miljoner kronor skulle du lätt vara med bland de 10 sista personerna på jorden jag delade den informationen med. 😀
För det andra, om ja skulle dela den skulle det bli inflation å allas 2 miljoner kronor skulle inte vara värde nått. ( överför detta till datatermer så du lättare ser liknelsen, med begränsat medium)
Förstår du hur dum din mening är nu? 😀
men min mening har ingen sanning i sig.
och det vara bara ett försök att hämra dumheten i tidigare mening.
om kisen delar med sig av en torrentlänk så blir den bara snabbare.
1 Guest(s)