May 2, 2003
festisMER wrote: [quote=stormaz]Q1 filmen är fake. Han har sluttit och lirat banorna om och om igen sedan har han klippt ihop så att det ser ut som han lirar i ett sträck....
Hur vet du det?
Det är flera grabbar som suttit och spelat, det är ingen hemlighet. Står i slutet av q1-demot tror jag. Likförbannat jävligt tufft att se, men avi-form förstör känslan.
March 20, 2003
stormaz wrote: Q1 filmen är fake. Han har sluttit och lirat banorna om och om igen sedan har han klippt ihop så att det ser ut som han lirar i ett sträck....
Varje bana är inspelad separat, och de börjar alltid nästa bana med "rätt" vapen,health,ammo.
Helt enligt de (in)officella reglerna för speedruns.
June 20, 2002
Json_81 wrote: Jag vet inte men jag vill gärna tro det eftersom jag inte lyckats med att hoppa på kanten sådär.
Haha, vet hur du känner det. 😀
Däremot har jag gjort om inte allt det som han gör, så iallafall en grym massa skumma grejer i det spelet, så att man kan göra de tvivlar jag inte så mycket på.
Frågan är ju bara om han gjort de i ett sträck eller om han setat och spelat om och sen klippt ihop skiten.
May 17, 2002
boogey wrote: [quote=Json_81]Jag vet inte men jag vill gärna tro det eftersom jag inte lyckats med att hoppa på kanten sådär.
Däremot har jag gjort om inte allt det som han gör, så iallafall en grym massa skumma grejer i det spelet, så att man kan göra de tvivlar jag inte så mycket på.
Frågan är ju bara om han gjort de i ett sträck eller om han setat och spelat om och sen klippt ihop skiten.
vore inte lika coolt ifall det är klippt.
June 20, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=boogey][quote=Json_81]Jag vet inte men jag vill gärna tro det eftersom jag inte lyckats med att hoppa på kanten sådär.
vore inte lika coolt ifall det är klippt.
Nopes.
Håller tummarna för att nån ska gräva fram info som visar att den är riktig.
April 29, 2004
smb 3 filmen
http://www.stargeek.com/item/43587.html
May 17, 2002
MrViPeR wrote: smb 3 filmen
http://www.stargeek.com/item/43587.html
shit, det går ju inte lite fort för dem heller...
January 15, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=MrViPeR]han springer på utav bara den
men vetifan om han inte har fuskat lite..mellan banorna är det svart på 1sec går ju alltid att klippa ihop där
sant, fast det vore nog inte lika ql för honom ifall han har gjort det
Jodå, det är nog lite kul för honom, om han gillar uppmärksamhet. Om det är den jag tror att det är så har han kört i slowmotion, och klippt en massa.
June 20, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=MrViPeR]han springer på utav bara den
men vetifan om han inte har fuskat lite..mellan banorna är det svart på 1sec går ju alltid att klippa ihop där
sant, fast det vore nog inte lika ql för honom ifall han har gjort det
SMB3-filmen kom vi fram till på förra sidan av den här tråden att den var fejk.
Ska kolla om jag har SMB1-filmen.
Edit: Har den, men den är på 40meg, och jag har ingenstans att lägga upp den. dscorigaudio.avi heter filen om nån vill leta.
2 Guest(s)