July 27, 2002
adamnassjo wrote: [quote=Callister]Han dejtade en tant här i Väsby för x antal år sedan, såg honom några gånger. Hejjade glatt gjorde han iaf.
Jaha, ja men då är han ju en cool snubbe då... :cy:
Det vet jag inte, han uppförde sig ju inte direkt dumt mot mig och det är ju enda uppfattningen jag har om honom. 😀
May 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Krqagyzzz]Vad har du för bevis för att han var en ond man? Vad har han gjort för ont? Supit?
Inget mer än att mördat en man (han är faktiskt dömd för dråp en gång) och misshandlat kvinnor och en massa andra människor. Riktig pojkscout!
Kvinnomisshandeln är ju en verkligt ond handling med dråp är ju bara ej menat mord och det ser ej jag som något ont. Men kvinnomisshandeln är tillräkligt, han var ond.
January 28, 2003
Krqagyzzz wrote: Kvinnomisshandeln är ju en verkligt ond handling med dråp är ju bara ej menat mord och det ser ej jag som något ont. Men kvinnomisshandeln är tillräkligt, han var ond.
Så att gå rakt fram till en man och köra en kniv in i honom är inte ont?
Jag hoppas jag aldrig möter dig i en mörk gränd någon gång.
July 29, 2003
GeneSiS wrote: [quote=CoLiC]http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,540041,00.html
R.I.P, han var en cool snubbe ju
Cool snubbe?
Tycker du mijailo är häftig också?
Det är det lägsta j**la drägget som har gått på denna jord.. Synd att vi inte har dödsstraff...!
hmm om du syftar på d här med anna lindh , så tycker jag att större delen av felet ligger ju på svenska staten som skär ner på hjälp för sånna som honom.. om killen själv söker hjälp 3ggr så måste man va fläng..
January 12, 2004
adamnassjo wrote: [quote=obelix][quote=adamnassjo]Mindre tragiskt att han dog...
Hur menar du?
Det är inte tragiskt att han dog om du frågar mig. Däremot tycker jag att exempelvis Anna Lindhs död tragisk.
En viss skillnad... 🙂
EDIT: Jefla BBCode.. 🙂
Jag förstår vad du menar...
Men det är lika tragiskt att han levde och dog som han gjorde, som hennes död är.
Orsaken till att jag tycker det är bla att hans liv och leverne troligen påverkade en massa människor negativt.
May 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Krqagyzzz]Kvinnomisshandeln är ju en verkligt ond handling med dråp är ju bara ej menat mord och det ser ej jag som något ont. Men kvinnomisshandeln är tillräkligt, han var ond.
du, att gå rakt fram till en kille och hugga ned honom med en kniv är inte dråp, det är mord.
July 10, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=MrWeizel][quote=Krqagyzzz]Kvinnomisshandeln är ju en verkligt ond handling med dråp är ju bara ej menat mord och det ser ej jag som något ont. Men kvinnomisshandeln är tillräkligt, han var ond.
du, att gå rakt fram till en kille och hugga ned honom med en kniv är inte dråp, det är mord.
var det inte exakt det som hände anna lindh?
July 27, 2002
SoulBurn wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=MrWeizel][quote=Krqagyzzz]Kvinnomisshandeln är ju en verkligt ond handling med dråp är ju bara ej menat mord och det ser ej jag som något ont. Men kvinnomisshandeln är tillräkligt, han var ond.
var det inte exakt det som hände anna lindh?
Jopp, men det där med Dråp är rätt skumt tycker jag. 🙂
May 17, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=obelix]Undrar när filmen om hans liv kommer...
Jag sätter en femma på att det är TV3 som gör den á la reportage. Robert Aschberg som "programledare" och en snygg tjej som hjälper till.
Du glömmer att Paolo Roberto kommer att vara med på ett hörn med 😛
1 Guest(s)