September 16, 2007
Snorch wrote: Kan man undra, förr var det lite intressanta disskutioner, ibland. Nu förtiden scrollar jag bara förbi inläggen om det står ilg@dd eller engine52 på vänstersidan.
Istället för att komma med en "one liners" att det är så tråkigt och att det var bättre förr, varför inte komma med lite inlägg själv istället för att bara klaga? Om man klankar på andra kanske man ska bidra själv, eller vad tycker du?
March 14, 2001
engine52 wrote: [quote=Snorch]Kan man undra, förr var det lite intressanta disskutioner, ibland. Nu förtiden scrollar jag bara förbi inläggen om det står ilg@dd eller engine52 på vänstersidan.
Istället för att komma med en "one liners" att det är så tråkigt och att det var bättre förr, varför inte komma med lite inlägg själv istället för att bara klaga? Om man klankar på andra kanske man ska bidra själv, eller vad tycker du?
Har inget vettigt att komma med så då är jag tyst, förutom dessa två inlägg i denna tråd då. Dock anser jag att jag att detta inlägg hade lite vettigt innehåll trots allt, och det att upplysa om att eran pajkastning är helt ointressant. Men men är man ute efter uppmärksamhet som du uppenbarligen är ute efter så får man väl inte vänta sig annat kanske.
edit. Ähh varför bryr jag mig egentligen.. slutar nog med det nu...
2 Guest(s)