December 15, 2002
http://www.onanera.se/forum/to.....hichpage=1
Skrattade faktiskt en hel del när jag läste hans tråd, men blev samtidigt väldigt väldigt äcklad 😉
November 4, 2002
Helvete vad äckligt. Det är ju en sak att pucka en tjej i dajman, men hon behöver ju inte skita på en.. fyfan.. Lämna ert smutsiga hantverk för er själva säger jag bara..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
May 19, 2003
Haha, lite roligt var det faktiskt, men jag ser det mycket mer allvarligt än roligt.
Jag menar, som det ser ut så älskar han henne väldigt mycket, och då kan man bara inte poff lämna någon. Men samtidigt skulle jag nog aldrig göra något sådant, då jag som han troligen kommer spy och må dåligt. Är ju bara äckligt.
Tycker jävligt synd om killne faktiskt. Men samtidigt så kan ju tjejen tänka lite på hur han känner sig också, jag menar, hur kul tror ni att det är för honom att ha detta val. Nu vet jag ju inte hur hon känner för honom, men om hon verkligen älskar honom, så tycker jag att hon ska försöka glömma det (om han vägrar). För älskar hon honom så bryr man sig inte bara om sexet, utan då är det ju så att hon borde tycka om att vara med honom överhuvudtaget.
Nej fan, svår situation där.
May 19, 2003
Json_81 wrote: Om det här är sant får jag säga att det var jäkligt starkt gjort av killen.
Ha måste vara vansinnigt kär.Och ganska dåligt av tjejen att kräva en sådan sak.
Exakt. Alla som är/har varit riktigt riktigt kär i någon vet hur det är.
Att han ställer upp för henne är så jävla starkt gjort!
1 Guest(s)