June 3, 2001
Collateral wrote: Den tjejen måste ha psykiska problem och en dålig uppväxt.
Såna där inlägg får mig att se rött. 👿
Alla tänder på olika saker.
Så är det, har alltid varit och kommer alltid att vara.
Vissa vill ha bajs i munnen, andra föredrar att ha den i skithusstolen.
Vissa gillar M.I.L.F.s andra inte.
Vissa vill ha den i skärten andra i byrålådan.
August 27, 2003
Satsiken vilken jobbig situation. Jag vet faktiskt inte hur jag skulle gjort, han älskar uppenbarligen den där tjejen och är redo att ge allt. Sexuell böjelser är ett gissel utan dess like och det är nog den mest bevarade hemligheten hos folk ren generellt, bara för att det är såpass pinsamt ämne. Strongt av tjejen att ens kläcka ur sig det, det visar på att hon verkligen litar och tror på sin kille. Sen att han funderar över det rejält och väger kärleken mot sin egen heder är också älskvärt att se, det är sådant som tyder på att det är äkta kärlek i farten. Detta förhållande blev garanterat ordentligt förstärkt och brister inte i första taget.
Jag vet inte hur jag skulle reagera eller hur mina tankebanor skulle se ut om jag fick samma ultimatum. Förmodlige inte helt olikt denne killes skulle jag förmoda.
Beundransvärd kärlek pojkar, hoppas ni får uppleva det.
August 27, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Delph1]Jag hade fan brytit ihop. Jävulskt starkt av killen.
//Andreas
Snacka skit, vi vet alla vad du och Coore gjorde i helgen 😉
:cy: Vafan, har du haxxat vårat interna crewbildgalleri? 😮 Hur skulle du annars veta om...
*tar bort sina egna suspekta bilder*
January 28, 2003
Hugge wrote: :cy: Vafan, har du haxxat vårat interna crewbildgalleri? 😮 Hur skulle du annars veta om...
*tar bort sina egna suspekta bilder*
Jadu, Hugge. Jag vet ju iaf vad som INTE är särskilt huge på dig. Men du är ju också gymkille.
Och vi skall kanske kalla dig Pink Panter i fortsättningen? 😉
November 27, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Delph1]Jag hade fan brytit ihop. Jävulskt starkt av killen.
//Andreas
Snacka skit, vi vet alla vad du och Coore gjorde i helgen 😉
Och jag vill knappt ens tänka på att bli ställd inför något sånt. Maffigt jobbigt att ens tänka på.
😮 Nja, jag var den med vinkelslipen och spiderman-masken, Coore var den som var klädd som rödluvan. Jag står på en stol så det var kanske förvillande i längd 😉
//Andreas
September 5, 2001
Hmmm han är grymt kär i bruden om han tycker det är äckligt och endå funderar på det. Det man bör göra är väl tänka om lite, om tjejen verkligen gillar honom hade hon ställt det kravet? Jag vet inte hur mycket han gillar tjejen men om han gillar henne såpass som han beskriver det hade jag nog gjort det. Var en man och ta en bajskorv i ansiktet för att vara med drömtjejen.
April 18, 2003
Ingen som reagerar på det uppenbara? Vad är det för djävla spån som pissar på bruden i duschen till att börja med? Det är som dom säger, har man tagit faan i båten så får man ro i land honom också, eller henne i det läget. Hade inte han gjort det så skulle hon nog inte kommit på tanken...
Sen undrar man om han gör det på alla tjejer han träffar? Kanske han vill provocera fram en sån här situation? Freudianskt eller nått sånt skit...
February 10, 2004
HAHAHAHAHA!!!! :bgrin: :)R
Det var det jävligaste!! hahaha vem är tjejen!? hahaa
hur fa* kan man gilla det? någ för att det är skönt att ski*a.. men tjejen har jhu nått fel i huvet! haha.. lmao!
äh, haha, kan inte sluta garva, detta var det roligaste på hela året!
hur fan e männsikan funtad!?
May 19, 2003
Combat wrote: HAHAHAHAHA!!!! :bgrin: :)R
hur fa* kan man gilla det? någ för att det är skönt att ski*a.. men tjejen har jhu nått fel i huvet! haha.. lmao!
Alla tänder på olika sett och saker, det är bara att acceptera. Om någon tänder på bajsporr så kan man ju inte säga att den personen är dum i huvudet eller liknande. Man är ju inte en sämre person för att man har lite annorlunda sexfantasier.
February 10, 2004
Vamp wrote: [quote=Combat]HAHAHAHAHA!!!! :bgrin: :)R
Alla tänder på olika sett och saker, det är bara att acceptera. Om någon tänder på bajsporr så kan man ju inte säga att den personen är dum i huvudet eller liknande. Man är ju inte en sämre person för att man har lite annorlunda sexfantasier.
men seriöst? vi snackar avföring här, "planta bomben", "släppa ut lakritstrollen"... hur grose är inte det?
är det normalt att typ trycka in nålar i ögat å tycka att det är sexuellt upphetsande?, elr är det bara jag som inte har fattat det "roliga"? 😮
January 12, 2004
Combat wrote: [quote=Vamp][quote=Combat]HAHAHAHAHA!!!! :bgrin: :)R
men seriöst? vi snackar avföring här, "planta bomben", "släppa ut lakritstrollen"... hur grose är inte det?
är det normalt att typ trycka in nålar i ögat å tycka att det är sexuellt upphetsande?, elr är det bara jag som inte har fattat det "roliga"? 😮
Vamp har rätt.
Alla tänder inte på samma sak.
Det vissa tycker är vedervärdigt tänder andra på.
Det finns dom som anser att oralsex är det vidrigaste som finns.
Det är varken värre eller bättre än något annat.
Även om jag finner det hela en "smula" avtändande och aldrig skulle göra det själv, så accepterar jag att det finns dom som vill.
Sedan så är smärta rätt vanligt vid sex, fast det är nog inte speciellt vanligt med att trycka in nålar i ögonen, men däremot är det vanligt med smisk, med eller utan hjälpmedel.
3 Guest(s)