January 4, 2001
Hugge wrote: [quote=MrWeizel][quote=Delph1]Jag hade fan brytit ihop. Jävulskt starkt av killen.
//Andreas
Snacka skit, vi vet alla vad du och Coore gjorde i helgen 😉
:cy: Vafan, har du haxxat vårat interna crewbildgalleri? 😮 Hur skulle du annars veta om...
*tar bort sina egna suspekta bilder*
Du glömde ta bort denna Hugge:
[Image Can Not Be Found]
Dehman wrote: Men en sak förstår jag inte, om detta nu skulle hänt mig. Då hade jag krävt att få skita ner henne också. 😉
"Om du får bajsa på mig, får jag bajsa på dig då?" 😮
December 15, 2002
Jo det är ju sant att det var riktigt starkt gjort utav honom att gå med på det...
Men ändå, att låta någon bajsa en i ansiktet tycker jag är att gå för långt, hur mycket man än älskar personen.
Taskigt av henne att sätta det kravet på honom också. Iofs sa hon ju att ifall han inte ville så behövde han inte, men hur ska han kunna känna att han tillfredställer henne om han inte gått med på det?
Sen vet jag inte om jag riktigt tror på historien heller, att man blivit bajsad i nyllet är ju inget man skyltar med direkt 😉
February 10, 2004
aja, det må vara så att folk tänder på olika saker, men seriöst!! var fan går gränsen!?...
aja, palla bry sig, jag tycker jag "millt" uttryckt skulle kunna säga att man är dum i huvet, bara min åsikt om det hela.
men men, vill ni måla upp bilden på något annat sät så gör så 😛
March 10, 2002
Coore wrote: [quote=Hugge][quote=MrWeizel][quote=Delph1]Jag hade fan brytit ihop. Jävulskt starkt av killen.
//Andreas
Snacka skit, vi vet alla vad du och Coore gjorde i helgen 😉
:cy: Vafan, har du haxxat vårat interna crewbildgalleri? 😮 Hur skulle du annars veta om...
*tar bort sina egna suspekta bilder*
Du glömde ta bort denna Hugge:
[Image Can Not Be Found]
Hahaha :)R
Dehman wrote: Men en sak förstår jag inte, om detta nu skulle hänt mig. Då hade jag krävt att få skita ner henne också. 😉
"Om du får bajsa på mig, får jag bajsa på dig då?" 😮
Självklart Coore, trodde aldrig du skulle fråga. 😉 Jag har alltid trott att vi är soulmates 😉
March 13, 2004
- "Hur är läget, börjar du bli skitnödig?" skojar jag lite med henne, när jag kommer in.
haha.
strongt av killen men jag skulle inte ens tänka den tanken.
jag beundrar grabben för att han vågar och tror på deras förhållande men ja måste faktiskt lämna det här ämnet nu. känner fan skitlukten bara ja läser det.
January 26, 2003
Extatic wrote: Varför är chalaha bannad?
[quote=Forumet] chalaha
Bannlyst!
ifrån https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=109714
denstore wrote: [quote=chalaha]hehe det är ju de ja säger, man kan inte säga vad man tycker i så värst många fall för då åker man ut,
och nomic du behöver fan inte smöra, tror inte du blir av med din varning ändå,
jag tänker iaf inte sluta säga negerboll för det är en svensk tradition så.
Chalaha har 2 veckor att fundera over hur man utnyttjar friheten att yttra sig....
May 19, 2003
hawkie wrote: Ganska uppenbart att många i forumet aldrig varit riktigt kära 😮
Men men, det bästa är att inte bli det alls, då slipper man tveka i sådanna här situationer.lesson learned : dont fall in love
Menar det. Är man riktigt kär så förstår man. Då är det liksom inte bara "Du äcklar mig, gå härifrån", utan är man riktigt kär så gör man det mesta.
September 13, 2004
Vamp wrote: [quote=hawkie]Ganska uppenbart att många i forumet aldrig varit riktigt kära 😮
Men men, det bästa är att inte bli det alls, då slipper man tveka i sådanna här situationer.lesson learned : dont fall in love
Menar det. Är man riktigt kär så förstår man. Då är det liksom inte bara "Du äcklar mig, gå härifrån", utan är man riktigt kär så gör man det mesta.
Det mesta ja.
Men det innefattar inte att äta skit.
Vän av ordning.
December 15, 2002
hawkie wrote: Ganska uppenbart att många i forumet aldrig varit riktigt kära 😮
jadu, nog har jag varit kär, men inte fan skulle jag vilja bli bajsad i ansiktet. Hade nog vänligt men bestämt sagt att det inte är något jag vill gå med på...
July 14, 2004
URSÄKTA? VADÅ STRONGT GJORT?
Hur fan kan ni tycka det är "manligt" "macho" eller "otroligt starkt gjort" att ta en bajskorv i nyllet.
Starkt gjort är att hoppa från en balkong 5 meter ner på betong och överleva utan vidare skador.
starkt gjort är att säga till drömtjejen att man älskar henne
starkt gjort är att våga säga nej(och ja)
nåt som _INTE_ är starkt gjort är att bli bajsad i matintaget......................................................................
fan är fel på er människor ibland.
Själv är jag inte särskilt "Tolerant" så jag säger, helt enkelt utan att linda in det för att vara "politiskt korrekt" : Han är Dum i huvet. Det är hon också.
Så dom passar ihop.
4 Guest(s)