May 19, 2003
Mean Machine wrote: Nomic: du inser att han gjorde det för att fortsätta vara ihop med henne va?
Sen blir jag som vanligt trött på att läsa det du skriver, utan att ha tänkt igenom ett enda ord i en enda sekund...
Mm, håller med.
Nomic, tycker du inte att det han gjorde var "strongt" så vettefan...
Du ser det på fel sett. Visst, sjävla grejen var ju äcklig (tycker dom flesta), men sett från ett annat perspektiv så är det så att denna kille ställde upp för tjejen och hennes annorlunda fantasi. Bara det att hon vågade berätta det är starkt gjort av henne, och att han sen gör det är väldigt starkt gjort.
Som tidigare skrivet, har man någonsin vart riktigt kär så förstår man.
August 27, 2003
Nomic wrote: URSÄKTA? VADÅ STRONGT GJORT?
Hur fan kan ni tycka det är "manligt" "macho" eller "otroligt starkt gjort" att ta en bajskorv i nyllet.
Starkt gjort är att hoppa från en balkong 5 meter ner på betong och överleva utan vidare skador.
starkt gjort är att säga till drömtjejen att man älskar henne
starkt gjort är att våga säga nej(och ja)
nåt som _INTE_ är starkt gjort är att bli bajsad i matintaget......................................................................
fan är fel på er människor ibland.
Själv är jag inte särskilt "Tolerant" så jag säger, helt enkelt utan att linda in det för att vara "politiskt korrekt" : Han är Dum i huvet. Det är hon också.
Så dom passar ihop.
Detta var nog det töntigaste jag läst i hela mitt liv. Hur kan du tycka det är manligt att hoppa ner på betong som är 5 meter under en? det är bara idiotisk och idioti är inget jag anser vara manligt. Överlever man dessutom så är det tur, och inget annat än tur. Knappast är det manligheten som räddar dig där (om du inte har en jättebaddare till manlighet och råkar landa på den förstås...)
Visa kärlek är det manligaste man kan göra i min mening, men du är troligtvis för ung för att förstå det (eller för trångsynt). Sen hur man visar kärlek är väl helt upp till var och en, han gick med på hennes ultimatum för en lyckad relation. Jag har tänkt över det lite, och skulle jag ställas inför samma situation med ett fruntimmer som jag älskar såpass mycket som han verkar göra så skulle jag göra samma sak. Det är ju inte värre än lite tuggad mat, vältuggad mat.
September 5, 2001
Nomic wrote: URSÄKTA? VADÅ STRONGT GJORT?
Hur fan kan ni tycka det är "manligt" "macho" eller "otroligt starkt gjort" att ta en bajskorv i nyllet.
Starkt gjort är att hoppa från en balkong 5 meter ner på betong och överleva utan vidare skador.
starkt gjort är att säga till drömtjejen att man älskar henne
starkt gjort är att våga säga nej(och ja)
nåt som _INTE_ är starkt gjort är att bli bajsad i matintaget......................................................................
fan är fel på er människor ibland.
Själv är jag inte särskilt "Tolerant" så jag säger, helt enkelt utan att linda in det för att vara "politiskt korrekt" : Han är Dum i huvet. Det är hon också.
Så dom passar ihop.
Hoppar man från en balkong är man antigen helt korkad eller faller väldigt lätt för grupptryck(mentalt svag). Hur ska du säga detta till tjejen om du inte kan ta en korv i ansiktet för henne? När jag säger att jag älskar någon kan jag ta liv för denne, ännu mindre en bajskorv i ansiktet.
Vem har sagt att han ska äta korven? Det var väl bara att ta den i ansiktet?
October 31, 2003
Jag har funderat och ett bra skäl att inte hålla på med scat är väl bakterierna? Och lukt o lite annat men vinterkräksjukan måste frodas i dessa samanhang.
Därför ska man lyssna på en IKEAköpande mans andra personlighet: Urine is steril... you can drink it -Tyler Durden.
5 Guest(s)