November 27, 2003
Coalan wrote: [quote=Dehman][quote=Arny][quote=Starscream]Vad självisk många är 😉
Om dom tar bort den kanske de gör någona annan cola som är betydligt godare. 😛
Omöjligt, Coca Cola, det enda rätta. 😉
Det kommer du inte tycka efter du smakat Coala cola *mwahaha*
Coca Coala 😮
//Andreas
February 12, 2006
August 11, 2005
Dehman wrote: [quote=Coalan]Var finns namnlistan som man skriver på för att få bort den?
Undrar jag också. Vanillia Coke är nog det dumaste Coca Cola gjort. Förstöra en gudadryck. Borde vara dödsstraff på det. :z
Håller med, smakade en gång och det var en gång för mycket.
Varför ändra på ett koncept som hållit i ungefär hundra år?
Fast att de tog bort kokainet ur originalreceptet är väl enda ändringen som jag anser vara ok 😀
January 22, 2003
csm101 wrote: [quote=Dehman][quote=Coalan]Var finns namnlistan som man skriver på för att få bort den?
Undrar jag också. Vanillia Coke är nog det dumaste Coca Cola gjort. Förstöra en gudadryck. Borde vara dödsstraff på det. :z
Fast att de tog bort kokainet ur originalreceptet är väl enda ändringen som jag anser vara ok 😀
Har det ens varit kokain i coke? Vad jag har förstått så var det bara en växt som bara växte på ställen som på nått sätt hade någong ting att göra med kokain :bok:
August 13, 2004
NES_Boy wrote: [quote=csm101][quote=Dehman][quote=Coalan]Var finns namnlistan som man skriver på för att få bort den?
Har det ens varit kokain i coke? Vad jag har förstått så var det bara en växt som bara växte på ställen som på nått sätt hade någong ting att göra med kokain :bok:
kokablad
2 Guest(s)