April 20, 2008
ProCurve wrote: Jag har köpt min tv som sagt, får se hur det låter på lördag när hon upptäcker det =)
Hon tog det bra, Im still alive =)
Fasen trodde hon skulle börja gorma och säga det att vi skulle köpt en hund istället, men hon tog det bra. Får köpa en jycke nästa månad istället.
:bgrin:
March 31, 2005
He he grattis 😀 annars får man köra små fulingar som att be henne om hjälp & tips när den skall upp på väggen som dom känner sig delaktiga :p då brukar det släppa lite.
funderar själv på att köpa nya högtalare igen när skatten kommer, men tanten vill ha ny tv i sovrummet :S
December 11, 2002
ProCurve wrote: Hon tog det bra, Im still alive =)
Fasen trodde hon skulle börja gorma och säga det att vi skulle köpt en hund istället, men hon tog det bra. Får köpa en jycke nästa månad istället.:bgrin:
Det är ju liiite större ansvar att skaffa en hund än att köpa en tv. Hunden varar bra mycket längre och kräver en jävla mycket mer än vad en tv gör 😉
April 20, 2008
Joni wrote: Det är ju liiite större ansvar att skaffa en hund än att köpa en tv. Hunden varar bra mycket längre och kräver en j**la mycket mer än vad en tv gör 😉
Joda jag vet vad det innebär att skaffa hund, vi har haft hund både jag å tjejen när vi vuxit upp. =)
Jag har gärna hund, men jag vill först ha en TV 🙂
June 23, 2002
Kaffe wrote: Har man delad ekonomi är det ju en självklarhet! Om man inte har det är det ju dina egna pengar och varför fråga då? Snarare konstatera: "Jag köpte en 52" Tv förut, fin va?"
Jo men köper man en tv när man bor tillsammans så bör man ju vara överrens också anser jag. Skulle inte vara glad om tjejen köpte nåt fult jävla skit eller så och kommer hem och tar en jävla plats.
Annars kan man ju köpa den och ställa den i förrådet. 🙄
2 Guest(s)