April 16, 2003
HELIX wrote: [quote=McFatty]Fan, en skrotbil kostar inte mycket peng. Vem har ett garage?
😀 😀
Jag har ett garage också 🙂 Seriöst.. Jag måste bara testa dethär..
Jag är gärna med. Alltid är det någon som känner nån som kan kan köpa ett vrak av. Kan inte kosta mycke peng.
October 27, 2001
Haeftigt projekt 🙂 (bilen på filmen)
Ang. Helix planer:
För att få styrningen att fungera hyffsat tog de ju bort sätet och satte dit tryckluft och skit. Hur skulle Grayfox morsa reagera på det. Grayfox och hans mor skall till staden, de båda ser tydligt en stor, rund kille sittandes bakom en häck fnissandes hysteriskt, med en kontroll i handen. Grayfox låtsas som om det regnar och insisterar att det inte är något fel på det "nya sätet" i bilen. ...Varför sitter jag och hittar på saker och delar med mig av dem? Jag drar mig tillbaka och funderar på det ett tag.
July 19, 2001
PaiN wrote: Haeftigt projekt 🙂 (bilen på filmen)
Ang. Helix planer:
För att få styrningen att fungera hyffsat tog de ju bort sätet och satte dit tryckluft och skit. Hur skulle Grayfox morsa reagera på det. Grayfox och hans mor skall till staden, de båda ser tydligt en stor, rund kille sittandes bakom en häck fnissandes hysteriskt, med en kontroll i handen. Grayfox låtsas som om det regnar och insisterar att det inte är något fel på det "nya sätet" i bilen. ...Varför sitter jag och hittar på saker och delar med mig av dem? Jag drar mig tillbaka och funderar på det ett tag.
Men man pillrar såklart med servostyrningen i bilen 🙂 Och jag är faktiskt bra på att gömma mig...
3 Guest(s)