July 18, 2003
Att vara raggare är ju en livsstil. Musiken, bilarna, ölen och kläderna hör till.
Sedan så hatar jag folk som säger att alla raggare är svettiga och öldrickande gubbar. Jag är inte raggare, men jag känner ett par och de är väldigt trevliga, de dricker inte så mycket som vissa tror.
Sedan så tycker jag att denna tråd har kommit lite offtopic!
Eddie har några låtar som är bra, men jag gillar inte honom så särskilt mycket.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
fastbullit wrote: jag talar om dagens raggare ilg@dd dem är bara utstötta o går fordon
Det gäller då inte den yngre generationen i och omkring trakterna där jag bor..Jäkligt trevliga och "skötsamma" killar..Jäkligt duktiga på att hålla efter sina kärror också..
Neröver storstäderna har jag ingen aning om hur de är..
Här norröver kan jag ju säga att raggarna är omtyckta av pensionärerna också..
Brukar anordnas "skjutsa runt gamlingarna"-kvällar nån gång varje sommar..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 28, 2003
ilg@dd wrote: [quote=fastbullit]jag talar om dagens raggare ilg@dd dem är bara utstötta o går fordon
Det gäller då inte den yngre generationen i och omkring trakterna där jag bor..Jäkligt trevliga och "skötsamma" killar..Jäkligt duktiga på att hålla efter sina kärror också..
Neröver storstäderna har jag ingen aning om hur de är..
Här norröver kan jag ju säga att raggarna är omtyckta av pensionärerna också..
Brukar anordnas "skjutsa runt gamlingarna"-kvällar nån gång varje sommar..
:O
fy fasen vilken skillnad
2 Guest(s)