March 10, 2002
ilg@dd wrote: "Ska du med hem på en kopp te?"
"Näe, tyvärr inte den här helgen, har fått skit i trumpeten och går på penicillin". 😕
Du frågade om han ville följa med på te eller?
Vet att en polare hade en ganska bra, den funkade även när han blev dissad. Han sa:
-Ska du med hem och spela playstation?
-Nej
-Okej, jag har ändå bara en handkontroll
Dehman wrote: [quote=ilg@dd]"Ska du med hem på en kopp te?"
"Näe, tyvärr inte den här helgen, har fått skit i trumpeten och går på penicillin". 😕
Näedu, inga hannar som bjuds hem till mej inte..
Det var väl inte alltför länge sedan jag uttryckte min inställning till stjärtgossar och flator sist...
Tar det igen, men tydligare denna gång då.
Hon: "Ska du med hem på en kopp te?"
Jag: "Näe, tyvärr inte den här helgen, har fått skit i trumpeten och går på penicillin". svarade jag och tokgarvade..
Det slutade iaf med att vi hade sällskap i nästan ett år..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 18, 2003
Dehman wrote: [quote=ilg@dd]"Ska du med hem på en kopp te?"
Vet att en polare hade en ganska bra, den funkade även när han blev dissad. Han sa:
-Nej
Solklar!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
September 27, 2003
Dehman wrote:
-Nej
Sweet ...
Har en annan rätt rolig grejj som hände en polare till mig förra helgen.
Han och jag var på en "fjortisfest". Hans syrra var bl.a där.
Sen när de var dags att dra sig så fick han med sig någon liten blond tjej hem och vi skulle lifta med hans(och hans syrras) morsa hem till mig. När vi alla(Jag,han, syrran och hon den blonda) hoppat in i bile vänder sig hans mamma om och säger "Janicke ska du sova hos oss idag också?"
Och hon svarade "ja, eller jag ska sova med Johan, hos bark(Ja, jag kallas det IRL)" ..
Och därmed dog jag av skratt i baksätet ...
:)R
För er som inte förstår så kan jag säga att det var hans syrras bästis som hade sovit över hos hans syrra natten innan.
Inget direkt raggning replik, men kul var det
June 3, 2001
Jag hänger mig med. 🙁
För ett tag sen var det en tjej som fråga mig om vi skulle gå och "fika".
hon tillome gjorde " med fingrarna.
Dumare än vanligt säger jag: "Nej jag har inga pengar på mig."
3 sekunder senare trillar poletten ner och jag: :banghead:
Jag var inte ens onykter.
July 29, 2003
Gueno wrote: Jag hänger mig med. 🙁
För ett tag sen var det en tjej som fråga mig om vi skulle gå och "fika".
hon tillome gjorde " med fingrarna.
Dumare än vanligt säger jag: "Nej jag har inga pengar på mig."3 sekunder senare trillar poletten ner och jag: :banghead:
Jag var inte ens onykter.
😛 haha gueno tar priset ;D :bgrin:
May 11, 2005
Efter att ha jobbat bara ett par nätter på Max så har man hört de flesta. 😛
Killar som får för sig att de ska vänta tills man slutar, killar som skrivit sitt telefonnummer på babskvittot. Många smeknamn, mycket tjat om ens telefonnummer. osv osv.
Men de mer obehagliga raggningsförsöken råkar jag oftast ut för när jag går ensam nånstans ( tex "Hej, vad heter du? Var bor du? Vilken fin tröja...") eller sitter och väntar på bussen ("Är det ok om jag sätter mig bredvid dig?" "ok" "men det kanske det inte är om jag skulle börja tafsa..?"), och de mest patetiska raggningsförsöken av alla är ju uppsalabuss läskiga chaufförer (tex. I högtalarna: " Kan du komma fram till mig?" "åh vad fin du e. Jag har försökt fått kontakt med dig tidigare...").
Finns en himla massa skumma människor överallt. :cy:
December 11, 2002
sofly. wrote: Efter att ha jobbat bara ett par nätter på Max så har man hört de flesta. 😛
Killar som får för sig att de ska vänta tills man slutar, killar som skrivit sitt telefonnummer på babskvittot. Många smeknamn, mycket tjat om ens telefonnummer. osv osv.Men de mer obehagliga raggningsförsöken råkar jag oftast ut för när jag går ensam nånstans eller sitter och väntar på bussen ( tex "Hej, vad heter du? Var bor du? Vilken fin tröja..."), och de mest patetiska raggningsförsöken av alla uppsalabuss läskiga chaufförer (tex. I högtalarna: " Kan du komma fram till mig?" "åh vad fin du e. Jag har försökt fått kontakt med dig tidigare...").
Hahaha är det bara jag som finner detta ytterst underhållande? :bgrin:
March 10, 2002
sofly. wrote: Efter att ha jobbat bara ett par nätter på Max så har man hört de flesta. 😛
Killar som får för sig att de ska vänta tills man slutar, killar som skrivit sitt telefonnummer på babskvittot. Många smeknamn, mycket tjat om ens telefonnummer. osv osv.Men de mer obehagliga raggningsförsöken råkar jag oftast ut för när jag går ensam nånstans ( tex "Hej, vad heter du? Var bor du? Vilken fin tröja...") eller sitter och väntar på bussen ("Är det ok om jag sätter mig bredvid dig?" "ok" "men det kanske det inte är om jag skulle börja tafsa..?"), och de mest patetiska raggningsförsöken av alla är ju uppsalabuss läskiga chaufförer (tex. I högtalarna: " Kan du komma fram till mig?" "åh vad fin du e. Jag har försökt fått kontakt med dig tidigare...").
Påminner mig om en kvinnlig arbetskamrat jag hade. :> Hon satt på tåget för några veckor sedan. Så hade det kommit en snubbe och frågat om han fick sitta brevid henne. Hon sa visst. Han hade börjat stirra på henne och börjat kyssa henne på handen. Hon hade frågat vad han höll på mig då fick hon inget svar. Samtidigt som de snackade satt han och klämde sig i skrevet och efter ett tag sa han att han var tvungen att gå på toaletten. Skönt tyckt hon, efter ett tag kom han tillbaka och satte sig där igen. Då berättade han att han skulle hem till sin pojkvän och att de gärna ville ha en tjej med osv. ;P
Kommer inte ihåg i detalj, men var mycket roligare när hon berättade. 😉
1 Guest(s)