March 10, 2003
Brukar inte råka ut för verbala raggningsrubriker faktiskt. Eller tja räknas dessa ?
Väldigt sällan tjejer raggar upp mig. Brukar vara jag som är framme innan dom hinner det. :bgrin:
#1: Ligger och sover efter att jobbat hela lördagen. Lade mig lite väl sent 02:00 någonting
då jag skulle iväg dagen efter vid 10 tiden.
Telefonen ringer vid 02:30 och det är en obekant överförfriskaf tjejröst i andra ändan som sluddrar fram.
"- Hej, Jag behöver dig nu."
Yrvaken så fattar jag inget personer säger ifråga innan efter en stund.
Visade sig att hon var rejält full och polaren gett henne mitt telefonnummer.
Efter ca: 15min lägger hon på och jag tänker.
"Suck!.. fruntimmer." och ämnar sova igen.
Strax ringer telefonen igen, denna gången ifrån polarens hemtelefon.
Samma tjej .. lika full. Efter ca: 15min ger jag upp och knallar över till polaren.
Blev inte bättre än att jag stannade kvar till morgondagen. Sovde dock med byxorna på.
Fulla tjejer är inte speciellt skoj om man inte är så full att man inte bryr sig.
Vi är idag polare och det är fortfarande skoj att reta henne för den natten.
#2: Jag sitter och pratar med några polare vid ett bord. En tjej (sett henne innan) stövlar
fram och lutar sig lite över bordet.
Alla slutar prata och undrar vad hon ville. Hon tittar runt bordet (ungfär som en som behöver glasögon) och stannar
upp vid mig på ytterkanten.
Lutar sig fram och ger mig en riktigt go kyss. Sedan säger hon.
- Skall vi gå ?
Sitter som ett fån (fågelholk) i någon minut innan mitt svar.
- Ööööh..va?!.. jaha, okej!?!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Delph1][quote=skiroy][quote=sofly.]Finns en himla massa skumma människor överallt. :cy:
Det finns en himla massa skumma tjejer också. :cy:
Pffft, du yrar 😉
//Andreas
Säger killen som har erfarenhet av en hel del ruckel och skumma tjejer. 😉
Ruckel, absolut inte, skumma ... tja det är väl en definitionssak 😉
//Andreas
Det är en klar fördel att göra matskedsprovet på damerna innan man engagerar sej allt för mycket..
Klarar dom inte det, då bör man ta till fröken höger istället..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Arny wrote: [quote=ilg@dd]Det är en klar fördel att göra matskedsprovet på damerna innan man engagerar sej allt för mycket..
Hmm, ursäkta min oerfarenhet men vad är det?
Vad?? Matskedsprovet??
Ja, hur ska man förklara..
Utrustning:
1 matsked
1 djuptallrik.
Fatta matskeden och för den från "framsidan" mot bakåt mot rövhöle..
Lägg an med matskeden emot och dra (Skrapa) framåt ända tills skåran tar slut..
"Skaka loss" det som hamnar i skeden på t.ex ett bord, lägg djuptallriken upp och ner över "fläcken" på bordet..
Vänta 5 minuter..Om tallriken flyttat sej mer än 1 cm under tiden...Ge faen i damen..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 5, 2001
ilg@dd wrote: [quote=Arny][quote=ilg@dd]Det är en klar fördel att göra matskedsprovet på damerna innan man engagerar sej allt för mycket..
Hmm, ursäkta min oerfarenhet men vad är det?
Vad?? Matskedsprovet??
Ja, hur ska man förklara..
Utrustning:
1 matsked
1 djuptallrik.
Fatta matskeden och för den från "framsidan" mot bakåt mot rövhöle..
Lägg an med matskeden emot och dra (Skrapa) framåt ända tills skåran tar slut..
"Skaka loss" det som hamnar i skeden på t.ex ett bord, lägg djuptallriken upp och ner över "fläcken" på bordet..
Vänta 5 minuter..Om tallriken flyttat sej mer än 1 cm under tiden...Ge faen i damen..
Ska testa det när jag får tillfälle. Vore kul att få se damens reaktion. :bgrin:
Gueno wrote: Blääää!
Heller lever jag med pungen full är dör av kn*ll. 😎
Därav bör du kontrollera hälsan på fjällan först..För att slippa den problematiken..
Fast det är väl inte det du har problem med??
:cy:
October 9, 2002
Gueno wrote: Jag hänger mig med. 🙁
För ett tag sen var det en tjej som fråga mig om vi skulle gå och "fika".
hon tillome gjorde " med fingrarna.
Dumare än vanligt säger jag: "Nej jag har inga pengar på mig."3 sekunder senare trillar poletten ner och jag: :banghead:
Jag var inte ens onykter.
Kanske inte hade gått ändå, ville säkert ha pengar för att "fika" med dej 😛
December 17, 2001
hmm, kommer inte på något bra tillfälle hoppas dessa duger.
en tjej dansade på när mig på ett uteställe lite sensuellt slutade med att jag knappt fick luft på ca 1½h
Min nuvarande flickvän som då jobbade åt min mamma hade frågat om det var okej att tycka att chefens son var söt.. ja en sak lede till en annan nu är vi ihop..
dom behöver inte altid säga något ibland är kroppsignalerna nog bara man märker dom.. 🙂
February 9, 2004
FluXz wrote: hmm, kommer inte på något bra tillfälle hoppas dessa duger.
en tjej dansade på när mig på ett uteställe lite sensuellt slutade med att jag knappt fick luft på ca 1½h
Min nuvarande flickvän som då jobbade åt min mamma hade frågat om det var okej att tycka att chefens son var söt.. ja en sak lede till en annan nu är vi ihop..
dom behöver inte altid säga något ibland är kroppsignalerna nog bara man märker dom.. 🙂
Höhö 😉
June 18, 2001
Efter att ha blivit tafsad på i kön ut från en klubb frågade hon om jag hade en stor ***. "Det får du aldrig veta" svarade jag.
Det värsta måste dock vara ett raggningsförsök från en full 15-åring som bokstavligt ramlade ur en buss framför mig.
"Är du kille eller tjej?"
"Kille..." Drog upp henne från marken.
"Vi går hem till dig"
Jag släpade bort henne till busstationen igen.
2 Guest(s)