October 1, 2002
En liknande tråd har varit uppe tidigare om jag inte missminner mig. Men jag drar väl de mest värdelösa raggningsrepliker jag varit med om;
Nr:1 - Jag befann mig mitt ute på dansgolvet på ett uteställe här i stan, någorlunda packad. En brud som kanske är två huvuden längre än mig närmar sig och slingrar sig runt mig ett par gånger och söker ständigt ögonkontakt för att kort därefter lyckas. Därefter häver hon ur sig "Snygg frilla".
Jag stannar upp och tittar frågande på henne. Jo'rå - Visst var hon intresserad.
Jag kan dock inte påstå jag var det...
Nr:2 - Samma uteställe. Jag och en polare hade suttit och spanat in några quinnor vid ett bord någon bit bort från där vi satt. Även de visade intresse. Ändå var det ingen som tog initiativet. Dvs. fram till dess att en av dessa tjejer gick fram till mig och drog "var har du köpt den där kavajen?". Herregud. Att det gick fram som en raggningsreplik berodde troligtvis på blicken hon gav mig strax efter frågan. Uppenbarligen intresserad. Men man började undra...
Nåväl. Håll till godo =)
June 17, 2005
jag var på väg hem från tunnelbanan varpå en tjej inne i ett villa område på sin tomt säger: heeeejjj, jag tänker på annat så jag säger nått i stil med: öhhhh jaha...ehh hej och går vidare, det var morgon o hon var rätt snygg och stod i underkläder var jag inte förlovad sen 2 år så skulle hon få veta att hon levde kan jag lova 🙂
en annan gång när jag e på väg hem från tunnelbanan så kommer en full tjej fram till mig(ca 14-17år) och undrar vart pressbyrån ligger o ler och ställer sig löjligt nära varpå jag pekar o säger där, vi stod ca 2 meter från ingången haha, vet inte om det var nått raggingsknep eller om hon bara var dum!
May 6, 2002
Jerry wrote: Efter att ha blivit tafsad på i kön ut från en klubb frågade hon om jag hade en stor ***. "Det får du aldrig veta" svarade jag.
Det värsta måste dock vara ett raggningsförsök från en full 15-åring som bokstavligt ramlade ur en buss framför mig.
"Är du kille eller tjej?"
"Kille..." Drog upp henne från marken.
"Vi går hem till dig"
Jag släpade bort henne till busstationen igen.
Hahah, hysteriskt 😀
2 Guest(s)