October 19, 2002
August 12, 2003
Gå till din tjej granne och fråga om du kan få låna lite kaffe. Då kommer hon att fråga: "Vill du knulla?"
Svara: "Ja visst, det vore jätteskönt"
Sen går ni in till henne o knullar.
Ifall du inte får upp den, be henne att piska dig i stjärten medans du har string kallingar.
March 20, 2003
Jag skulle kunna skryta om hur många tjejer som har smakat på den, jag skulle kunna briljera om hur många damer som stönat när de fått den i sig, jag skulle kunna bravera om hur många mödomshinnor som har brustit pga av den…….men varför skulle jag göra det……..jag är ju här
January 18, 2003
Gueno wrote: Amatörer... 🙄
Själv drar man ju i med:
"-Jag åker en BMW 7-serie av senare årsmodell som är fylld med extrautrustning för runt hundrafemtiotusen kronor" 8)
Hmm, tillåt mig skriva om din raggningsreplik till klarspråk:
"-Jag har en jätteliten kük som jag försöker kompensera genom min bil istället"
;D
March 10, 2002
matsansan wrote: [quote=Gueno]Amatörer... 🙄
Själv drar man ju i med:
"-Jag åker en BMW 7-serie av senare årsmodell som är fylld med extrautrustning för runt hundrafemtiotusen kronor" 8)
Hmm, tillåt mig skriva om din raggningsreplik till klarspråk:
"-Jag har en jätteliten kük som jag försöker kompensera genom min bil istället"
;D
Haha, så tror jag det är. 😀
February 12, 2002
Pim_ wrote: Jag skulle kunna skryta om hur många tjejer som har smakat på den, jag skulle kunna briljera om hur många damer som stönat när de fått den i sig, jag skulle kunna bravera om hur många mödomshinnor som har brustit pga av den…….men varför skulle jag göra det……..jag är ju här
Den var fin, då gäller de bara att leverera den på rätt sätt så har man en sängvärmare.. 😀
January 28, 2003
HELIX wrote: Jag har vattenkylning i datorn.
Jag har alla original Star Trek avsnitt inspelade..
vad du än säger, så säg INTE det :bgrin:
Kråkan wrote: * (Då du går förbi någon, vänd dig om och säg) Ursäkta mig, tog du mig just på ändan? [Nej!] Va synd..
du menar:
"EYY, you just grabbed my ass?!"
Mr Zadir, A night at the Roxbury 😉
3 Guest(s)