August 22, 2001
"Blekingen"Ja... Här sitter alla datornördarna och ger varandra tips inom kärlekslivet...
=D>
Kråkan, energiskt av dig att spara hela icq-historyn.
Enda gången jag gått på en raggning (något för er att testa):
- Åh, vilka långa ögonfransar du har. Får jag se! (han tittar intresserat, medan jag rodnar)
- Blunda en gång!
(jag blundar, ung & dum)
Han pussar mig på munnen och lägger ett visitkort på bardisken.. *poff*
March 11, 2003
En som jag vet faktiskt fungerar:
-"Vill du följa med hem och kolla på mina dinosauriemodeller?"
Det hjälper dock om man en hel kväll innan har snackat dinosauriers anatomi med en kvinnlig forskare i osteologi, med specialicering på rovfåglar.
Så går det till i de verkliga nördarnas värld.:)
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote:
"Blekingen"Ja... Här sitter alla datornördarna och ger varandra tips inom kärlekslivet...
=D>
Kråkan, energiskt av dig att spara hela icq-historyn.
Enda gången jag gått på en raggning (något för er att testa):
- Åh, vilka långa ögonfransar du har. Får jag se! (han tittar intresserat, medan jag rodnar)
- Blunda en gång!
(jag blundar, ung & dum)Han pussar mig på munnen och lägger ett visitkort på bardisken.. *poff*
Tackar. =) 8-[
Tror hela listan ( eller ialf en bit till av den) ska vara ung & dum & blåögd & blond & lättfotad. 😛
Edit: Vad stod de på visitkortet? Vd, porrstjärna, pappa betalar?
March 11, 2003
Vaniljflickan wrote: Mmm.. eller en som jag var tillsammans med som pluggade medicin och inte kunde ge mig en kram utan att redogöra för alla involverade beståndsdelar ner till molekylärnivå!!! *suck*
Det är helt fel sätt. Det gäller inte att prata om vad man själv är intresserad av. Utan att visa att det du är intresserad av, även är intressant för mig! Funkar 9 gånger av 10.
Och även om den tionde inte går hem, så gäller det bara att komma ihåg vad hon pratade om nästa gång man träffas, så faller hon då istället.:)
2 Guest(s)