August 22, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote:
Tror hela listan ( eller ialf en bit till av den) ska vara ung & dum & blåögd & blond & lättfotad. 😛
Det tror du va? Då kan jag tala om för dig att vi varnas på charmskolan för sådana som dig... kalla, beräknande, manipulativa besserwissers som bankar sig på bröstet i hopp om att några små flickor ska stöna högt i sin underlägsenhet!
February 12, 2002
Gueno wrote: [quote=Vaniljflickan]Ja? Kommer du inte ihåg?
Menat till mig?
Handlar det om det snorkråkan (f´låt kunde inte låta bli) skrev så hänger jag inte med.
Skiroy! Person angrepp!! [-X
Å,, Gueno.. du faller väl inte för flickan för att hon är en av de enda i forumet? Lät ju som du var avundsjuk för att du trodde de hon skrev till dig var till mig.. 😛
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]
Tror hela listan ( eller ialf en bit till av den) ska vara ung & dum & blåögd & blond & lättfotad. 😛
Det tror du va? Då kan jag tala om för dig att vi varnas på charmskolan för sådana som dig... kalla, beräknande, manipulativa besserwissers som bankar sig på bröstet i hopp om att några små flickor ska stöna högt i sin underlägsenhet!
Du får mig att le lite lätt. Tror du missbedömt mig..
June 3, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Skiroy! Person angrepp!! [-X
Å,, Gueno.. du faller väl inte för flickan för att hon är en av de enda i forumet? Lät ju som du var avundsjuk för att du trodde de hon skrev till dig var till mig.. 😛
Påhopp på mig?
Nej nu jäklar går jag till forumpolisen.
Hon kom hit igan för sent.. har redan Sofia.
Prata på hur mycke ni vill.
Om man svara nån så borde det alltid vara:
Namn: *Meddelande*.
February 12, 2002
Gueno wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Skiroy! Person angrepp!! [-X
Påhopp på mig?
Nej nu jäklar går jag till forumpolisen.
Hon kom hit igan för sent.. har redan Sofia.
Prata på hur mycke ni vill.
Om man svara nån så borde det alltid vara:
Namn: *Meddelande*.
Nä inte på dig...
Vet, men du lät lite,,.
Det räcker inte med att quota dig? Måste man skriva med stora bokstäver. "Gueno de här angår dig" eller liknande. 😛
June 3, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Vaniljflickan]GUENO! *Det här meddelandet är till Gueno*
Jag ska inte komma emellan dig och Sofia, lovar :worshipp:
Du känner inte för att komma mellan min maddras å mej då?
Oooh va bra... 🙄
Du vill inte vara med på en liten trekant då?
*Frågar Sofia*
*PANG* *Blått öga*
Hon vill tydligen inte.
Ska hon ligga under lakanet?
Väldigt erotiskt..
January 18, 2003
Gueno wrote: [quote=matsansan]"-Jag har en jätteliten kük som jag försöker kompensera genom min bil istället"
Å vad åker du för nått da?
*asg*...Märks ytterst tydligt att den bilen ska kompensera för något annat alltså. Menar du seriöst att du verkligen har raggat på brudar genom att säga vilken bil du har?
För att svara på det ur din synvinkel relevanta i din fråga: Din bil är större, dyrare, nyare, mer extrautrustad och har mera hästkrafter än min.............. 😉
1 Guest(s)