February 12, 2002
Läs och begrunda ---> http://www.ztek.chalmers.se/~z.....hp?text=20
November 22, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Läs och begrunda ---> http://www.ztek.chalmers.se/~z.....hp?text=20
Det ligger väldigt mycket i det han skriver.
February 21, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Läs och begrunda ---> http://www.ztek.chalmers.se/~z.....hp?text=20
Bra Z! [-o<
April 20, 2002
Är det bara jag som istället blir uppraggad av tjejer?
Känns bättre, bara slappna av och vänta så börjar de svärma... 😀
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
nah, inte jättelänge.
Klart det inte händer varje gång man är ute men att orka springa efter tjejer nä det går inte.
De som inte är ute efter att utnyttja en visar det bäst genom att själva ta initiativet.
Tjejer är ett falskt släkte, finns dock bra tjejer här och där.
Vara vänlig och inte ge dem för mycket av någonting, komplimanger som smycken, så ser man vem det går att lita på.
Observera att detta endast är så jag ser på det kvinnliga släktet. Observera också att jag inte drar alla tjejer över en kam. Som jag sa, det finns pålitliga tjejer också men de är få och oftast är det inte de som fångar ens uppmärksamhet. 😛
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 28, 2003
Tintin wrote: nah, inte jättelänge.
Klart det inte händer varje gång man är ute men att orka springa efter tjejer nä det går inte.
De som inte är ute efter att utnyttja en visar det bäst genom att själva ta initiativet.Tjejer är ett falskt släkte, finns dock bra tjejer här och där.
Vara vänlig och inte ge dem för mycket av någonting, komplimanger som smycken, så ser man vem det går att lita på.
Observera att detta endast är så jag ser på det kvinnliga släktet. Observera också att jag inte drar alla tjejer över en kam. Som jag sa, det finns pålitliga tjejer också men de är få och oftast är det inte de som fångar ens uppmärksamhet. 😛
Som en klok man sa till mig:
Det tar ungefär 20 år av förhållanden att inse att samtliga kvinnor egentligen bara vill en ont.
Vem denstore kloka mannen är kan ni tänka på, han finns i närheten med en massa visdomsord.. 😉
April 20, 2002
CoLiC wrote: Ey Tjejen, luktar den här trasan kloroform?
Haha, den var bra...undrar om tjejen ifråga uppskattar det efteråt bara.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 22, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Tintin]nah, inte jättelänge.
De som inte är ute efter att utnyttja en visar det bäst genom att själva ta initiativet.Tjejer är ett falskt släkte, finns dock bra tjejer här och där.
Som en klok man sa till mig:
Det tar ungefär 20 år av förhållanden att inse att samtliga kvinnor egentligen bara vill en ont.
Vem denstore kloka mannen är kan ni tänka på, han finns i närheten med en massa visdomsord.. 😉
Låter som denstores bittra ord...
March 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore][quote=Vaniljflickan]
Låter som denstores bittra ord...
Skulle jag? Jag som är idel glädje och munterhet?;)
Grattis till 1k!
Å du hade nog varit mitt förstahandsval också om jag hade satssat pengar..
Tackar! Jag hade nog inte satsat emot. Oddsen talar inte för sådant...:D
3 Guest(s)