February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=Callister]Haha men man läser ju den som en Smutsig gris och en ren (gris)..
Men det är ju ingen gris, det är ju en ren. :)R:)R:)R
Herregud...vad sitter du och bolmar på för tillfället ?
🙄
Ja har ingen aning, men han har inte fått de från mig.. That's for sure...
En bättre reggningsreplik som ja tror funkar lika bra..
"En kvinna kommer gående med sin hund. Du säger, villken jäkla ful gris de där va. Hon svarar, de är ingen gris de är en hund. Du säger, ja? Ja vet.. Jag talade till hunden"
December 5, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: En bättre reggningsreplik som ja tror funkar lika bra..
"En kvinna kommer gående med sin hund. Du säger, villken jäkla ful gris de där va. Hon svarar, de är ingen gris de är en hund. Du säger, ja? Ja vet.. Jag talade till hunden"
Den var lite kul 😀
March 10, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote:
Då får det vara en ganska stor hund med tanke på att man oftast tittar på den man pratar med. 😉
March 1, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skiroy][quote=Callister]Haha men man läser ju den som en Smutsig gris och en ren (gris)..
Men det är ju ingen gris, det är ju en ren. :)R:)R:)R
Herregud...vad sitter du och bolmar på för tillfället ?
🙄
Ja har ingen aning, men han har inte fått de från mig.. That's for sure...
Så du raggar på hundar eller? 😕
1 Guest(s)