February 10, 2004
Tjena tja!
Jag ska dra på Raised Fist (ett band för er som inte vet, dem är inte rasister, snarare motsattsen och dem spelar Hardcoore Metal)
Tänkte bara droppa in frågan om någon annan sthlmare har täng att dra sig dit, bli skit full å smälla på varandra? 😀
Ha're göttans!
February 10, 2004
stoppen wrote: Man kan slå och sparka på folk utan att det får allt för stor konsekvens 😉
Det är kul att röjja, även om det är lite pubertalt.Ska eventuellt dit, inte bestämt än hehe.
Hehe, u got it 😉 det äger ju.. såg dom på Augustibuller i sommras.. fiiiiii fasen villket jäkla röj de va 😀 polaren fick en armbåge i ansiktet å spräckte ögonbrynet, de va bara sticka å sy sen direkt efter å kröka ännu mera 🙂 hehe..
hur som hellst, observera att du måste köpa biljetterna på ticnet !!!
Postar länk:
http://www1.ticnet.se/EventLis.....datetype=1
Röj!!
February 12, 2003
På Torsdag är den riktiga konserten ja. Men jag är ett så stort fan av Raised Fist att jag flyr från vår svenska huvudstad till den danska istället. Decapitated + Hate. :hb:
EDIT: Nähä, det var inställt, jävla polska managementbolag som inte kan hålla koll på sina bussar. 👿
February 10, 2004
HAHAHA!!!! FY FAN VA BRA DE VAR!!!!!
ni som inte gick - I feel sorry for you!
det va skit kul, jag å polaren drog i gång morschen:P jag hamande underst, sen vare nån jävel som trampa mig på bröste, ansiktet och på armen.. har liiite ont i armen, rästen e ju bara trä så (A) hehe
ne men de va sjukt bra. och som Coore skrev ovan, Dom ÄR sjukt bra live!!! å "Alle" är så jäkla skön 😛 gillar hans kommentarer 😀
aa, ska med nöje se Hatebreed i sommar på Hultan, om man får ledig då dvs. annars får man väl säga upp sig 😀
1 Guest(s)