April 18, 2003
GÄ in pÄ nÄtt cykelforum och stÀll den frÄgan sÄ ska du fÄ se pÄ debatt =) FrÄgan Àr ju vart du ska sluta raka, blir ju som en kant vars du Àn slutar. Kanske inte ser sÄ snyggt ut det heller.
// Jekyll 3000, som cyklar orakat och tycker det ser gayigt ut med rakade ben =)
Raka benen??
LÄter lite gay i mina öron..
Tycker det Àr nog jobbigt att raka ansiktet..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Json_81 wrote: AnvÀnd inte veet, det suger totalt.
Min tjej köpte det i förhoppning om enklare rakning.
Det Àr verkligen helt vÀrdelöst.
DĂ„ gör hon fel eller sĂ„ har hon nĂ„gra annorlunda hĂ„rceller för det funkar utmĂ€rkt för mig och de jag vet som anvĂ€nder det đ
//Andreas
November 22, 2001
whak wrote: Hmm sÄdan som man rakar sig i ansiktet med? :/
Japp, den e tydligen betydligt bÀttre Àn kvinnliga motsvarigheter.
Delph1 wrote:
DĂ„ gör hon fel eller sĂ„ har hon nĂ„gra annorlunda hĂ„rceller för det funkar utmĂ€rkt för mig och de jag vet som anvĂ€nder det đ//Andreas
Hur kan man göra fel? Kleta pÄ o vÀnta en stund o sen skrapa av.
Den funkar ju till viss del, men den tar inte bort allt hÄr för henne. Blir alltid en del strÄn kvar.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Json_81 wrote: [quote=whak]Hmm sÄdan som man rakar sig i ansiktet med? :/
Japp, den e tydligen betydligt bÀttre Àn kvinnliga motsvarigheter.
Det Àr sant. Kvinnliga rakhyvlar Àr vÀrdelösa i regel.
Json_81 wrote: [quote=Delph1] DĂ„ gör hon fel eller sĂ„ har hon nĂ„gra annorlunda hĂ„rceller för det funkar utmĂ€rkt för mig och de jag vet som anvĂ€nder det đ
//Andreas
Hur kan man göra fel? Kleta pÄ o vÀnta en stund o sen skrapa av.
Den funkar ju till viss del, men den tar inte bort allt hÄr för henne. Blir alltid en del strÄn kvar.
Skumt, men antar att det mÄste variera frÄn person till person. Vet inte om nÄgon annan med samma problem dock.
//Andreas
2 Guest(s)